USA here we come again - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu USA here we come again - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

USA here we come again

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

26 Januari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

HeHe,

De afgelopen dagen hebben we het zeer druk gehad, na de cruise en London was het nu de beurt aan onze zomer vakantie.

Beslissing waar we heen gingen was snel genomen, maar dan begint het : surfen, surfen en nog eens surfen. even wachten en dan weer surfen. zo gaat het bij de koutstaaltjes. Maar uiteindelijk gaan we dan boeken . Onze kleinste wil weer met pappie en mammie mee, dus werd het de laatste 2 weken van Augustus samen en 1e week September voor Yvon en mijzelf.

New york here we come.
De tickets werden al weer schaars en de prijzen schoten omhoog, maar we vliegen nu uiteindelijk met Air Canada vanaf Brussel via Montreal-Canada naar New York.

De komende weken gaan we op zoek naar onze uiteindelijke bestemming, nadat we eerst een aantal dagen New York gedaan hebben. Met een kleine Amerikaanse slee het achterland in of naar de kust. we weten het nog niet, maar gelukkig alle tijd....

pffffff
hard werken al dat plannen en wij helpen de economie draaiende te houden onder het motto GENIET van het moment.

Arthur, Yvon en Vicky

• 27 Januari 2012 - 09:25

Justyna:

Jullie hebben zeker de juiste kijk op het leven. Geniet!!!!!!

• 27 Januari 2012 - 10:55

Tineke:

O wat hebben jullie het zwaar.Maar wij gaan ook 14 feb. t/m/ 13 maart weer naar Turkije.En dan weer in Okt. 2 weken.Van de zomer een week naar Assen en met de kerst naar center parcs met de hele familie.
    Dus ook wij genieten volop.

• 29 Januari 2012 - 11:19

Tante Ali:

jullie hebben groot gelijk nu kan het nog. wand als er iets gebeurd dan ga het niet meer, en dan heb je dit toch maar gehad geniet maar lekker.dikke kus