Vicky's laatste dagen in de USA - Reisverslag uit South Kingston, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Vicky's laatste dagen in de USA - Reisverslag uit South Kingston, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Vicky's laatste dagen in de USA

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

29 Augustus 2012 | Verenigde Staten, South Kingston

Dinsdagochtend lekker uitgeslapen en weer goed ontbijt in het hotel gehad. Lekker verse wafels en uitgebreid buffet. Hampton Inn is toch een van de betere zusjes van Hilton.
Eerste bezoek aan de shops gemaakt, maar het was veel te warm dus lekker terug naar ons hotel om lekker te zwemmen en boekje te lezen. Er stond weer thee en warme koekjes klaar, dus hebben we ons hieraan weer gezondigd.

Vicky had in couponboekje weer een Japanner, vlak in de buurt gevonden, hetgeen ongeveer onze traditie geworden is als wij in de USA zijn. dus de VicVic aangezet en er in een keer naar toegereden. wow wat een leuke Japanner, traditioneel gebouwtje met mooie Japanse tuin, inclusief Koi karpers.
Hier weer heerlijk gegeven.

Op de terugreis even nog bij Walmarkt voorbij gegaan.

In het hotel wederom koffie met een koekje gehaald en tv gekeken.

Woensdagochtend weer ontbijt in het hotel gebruikt en vroeg naar de shops gegaan, het was nu nog niet zo warm. Heerlijk rustig als je zo vroeg komt. Vicky heeft haar budget weer niet onder controle kunnen houden en komt met andere inhoud van haar koffer terug (-:.

Na de middag terug naar het hotel, zwemmen en Yvon enige wasjes gedaan, zodat Vicky morgen met schone was terug naar huis kan. service van de zaak.

in het business center heeft Vicky alle foto's op haar usb stickie gezet, zodat ze die alvast heeft. Arthur heeft alle instapkaarten on line aangemaakt en geprint, zodat we klaar zijn voor de vluchten van morgenmiddag.

Zodadelijk koffers inpakken, wegen en laatste keer gezamelijk dineren in de USA, dus TGI uitgezocht door Vicky. Dit zit vlak bij ons hotel.

morgenochtend dan laatste stukje rijden naar New York, om dan vanaf JFK vliegveld op te splitsen:
Vicky terug naar Brussel
Arthur en Yvon vervolg naar Florida, waar gelukkig de oorkaan langs gegaan is en dus kunnen wij weekje languit gaan genieten van de zon.

groetjes en tot later......

• 30 Augustus 2012 - 10:07

Pa En Ma:

Zo nog even samen genieten in florida en dan zit het er op.
    Gelukkig dat de orkaan voorbij is want het zag er toch hevig uit.

Ja vicky moet er weer tegen aan,maar dat lukt haar zeker.
    Vicky je zit nu waarschijnlijk in de lucht,we wensen je een goede thuiskomst.

Groetjes

• 30 Augustus 2012 - 22:26