Bloemeneiland trip - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Bloemeneiland trip - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Bloemeneiland trip

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

11 Maart 2012 | Portugal, Madeirã

Zaterdagochtend: na 2 dagen varen aangekomen op Madeira. Wij hadden excursie besteld dus moesten wij ons verzamelen in het theater, alwaar wij per groep afgeroepen werden om naar de bus te gaan. Wij zaten met 31 personen lekker in een grote bus. Onze goed Engels sprekende gids vertelde voluit over zijn eiland, dus we zijn veel te weten gekomen. Als eerste gingen we direkt de berg op om naar een oud kerkje te gaan, alwaar we prachtig uitzicht over het eiland hadden. Vervolgens bloemenpad afgelopen, waarna we met kabelbaantje naar de andere berg vervoerd werden. Yvon toch weer in een kabelbaantje. Onze bus stond weer klaar om ons klein stukje verder te brengen, waar we een prachtige bloemen en planten tuin hebben bezocht. Ongelooflijk veel mooie bloemen gezien, waarvan we het bestaan niet eens wisten. Vervolgens weer de bus in naar een Madeira wijn proeverij, bah.. en vervolgens de markt op. Allemaal verse produkten in allelei vorm en kwaliteit, alsmede lokaal verbouwd en niet uit fabrieken/kassen zoals de gids vertelde (-:.
Hier vandaan zijn we door het centrum terug gelopen naar ons bootje en was er alweer een dag voorbij. De vakantie zit er al half op.....

We hebben beide toch koudje opgelopen in Barcelona, dus gaan vroeg naar bed (om te slapen), maar neus en keel zaten behoorlijk dicht, dus hopelijk doet de zon morgen in Tenerife ons goed.

Zojuist aangekomen in Tenerife en zitten we gratis te internetten bij Mc Donalds....

• 11 Maart 2012 - 09:22

Vicky:

Hahaha ja hoor weer een MacDonalds gevonden! :P Waarom ben ik niet verbaasd:P Maar denk dat ik dat griepje via de mail door heb gestuurd dan... Ik ben er hier ook nog steeds niet helemaal vanaf...

• 11 Maart 2012 - 11:08

Jeannet:

Wat hebben jullie het toch weer zwaar haha. Wat jammer dat jullie verkouden zijn, even lekker in het zonnetje gaan liggen. Zal jullie vast goed doen. Hier ondertussen 17 graden in de zon, dus lekker weer.Geniet verder van jullie vakantie.