Maandag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Maandag

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

13 Maart 2012 | Spanje, Madrid

Maandagochtend aankomst Lanzarote.
Na nachtje kuchen van ons beide wakker geworden toen we al aan de kade lagen. Niets van gemerkt (-:

Snel aangekleed en ontbijtje aan boord genomen.
Op de kade stond weer een gratis shuttlebus die ons naar het centrum bracht.

Hier lekker langs de boulevard / kust stukje in de zon gelopen, temperatuur bleef weer steken rond de 18 graden. Dit gedeelte heeft duidelijk last van de crisis, veel leegstand van spikslinter nieuwe gebouwen, zonde...
Het cemtrum zat vol met elctronica en parfum zaken, die hier goedkoop zijn, dus hebben wij onze favouriete luchtjes gekocht,.
Getracht met thuisfront te skypen, maar verbinding vanuit cafe was te slecht, dus dat lukte maar met mate. toch leuk te zien dat je overal kan zijn op deze aarde en toch elkaar kan zien.
lekker rondje door het centrum gemaakt en op terrasje gezeten voor de koffie met gebak.....

Op ons gemak terug naar de bus gelopen en weer aan boord van de Norwegian Jade gegaan.

's-middags dachten we even aan boord in de zon te gaan liggen, maar was het door de wind niet echt lekker, dus dat maar kort volgehouden. vervolgens weer in lekkere luie stoelen aan boord gelezen en spelletje schoppen vrouw gedaan..
Arthur is op pagina 400 van zijn boek, wat een relaxte houding zeg, zo zonder ECS (bijna geheel zonder..)

's-avonds naar show van shout gegaan, was compilatie van de jaren 60, op basis van engelse muziek, dus beatles kwamen voorbij. was leuk gedeelte van de musical die in Londen draait.

Afgesloten in het Casino en getracht Yvon in te zetten, maar inzet was niet onbeperkt...

groetjes
Arthur en Yvon