De laatste dag van ons avontuur - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu De laatste dag van ons avontuur - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

De laatste dag van ons avontuur

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

02 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Jawel, weer vroeg uit de veren en de zon is weer ver te zoeken vandaag. Vanacht aardig doorgeregend na de mooie dag van gisteren. Het is 'left over breakfast' met bacon & eggs, fruit, sap & toast. Inpakken en wegwezen, dwars door London, over de Tower Bridge en op naar Wimbledon. Na het museum hebben we het Centre court bewonderd. Dat is wel heel erg innieminnie in het 'echt'! Hup de auto weer in richting Windsor. We hebben daar het 'castle' bewonderd in droog maar bewolkt weertje. Ondertussen was Martijn er achter dat zijn portomonnee nog in de lade van zijn nachtkastje lag. Bellen met het appartement en jawel gevonden. Na de lunch in een leuk Franse Cafe, waar we French Onion Soup natuurlijk niet kon worden overgeslagen, is Martijn met Kelly en Arthur richting postkantoor gegaan om de verzending van zijn portomonnee te regelen. Opgelost (tenminste als hij ook nog in Nederland aankomt van de week)! Never a dull moment with Martijn. Rond 14.30 uur zijn we, met een zonnetje, de rit naar Dover gestart. Rond 16.00 uur effe tanken en het laatste avondmaal bij de Kentucy Fried Chicken. Netjes als eerste (jawel geregeld door Arthur) op de Spirit of Britain en we mochten zover doorrijden dat we ook gelijk weer als eerste klaar stonden om te ontladen in Calais. Auto's afgesloten en op naar de infodesk om ons te melden. Hierna naar de Club Lounge waar we ontvangen werden met champagne (en voor Vicky en Yvon thee). We hebben in de zon op dek de afvaart meegemaakt en werden vlak daarna omgeroepen om ons te melden zodat we naar de brug konden worden gebracht. Heerlijk 20 minuten met de mannen op de brug staan te praten en van alles geleerd. Erg interessant! Na rondje schip en bakkie koffie in de lounge was het alweer tijd om van de boot te rijden en na ongeveer 2 uur kwam Oostburg weer in zicht. Thuis was Vicky's hamster Oscar helaas overleden (zat er aan te komen). Arthur kon direct weer pakken voor zijn reis naar Birmingham. Woensdagochtend om 4.15 uur ging het wekkertje en starte zijn reis richting de kanaaltunnel wederom. Opa had van ons als cadeautje een I Love London t-shirt gekregen en een koelkastmagneet. Natuurlijk kwam hij in zijn nieuwe t-shirt aan het ontbijt. Aan het einde van de ochtend hebben we de foto-sessie gestart (ruim 1.000) en na de lunch e.e.a. bij opa op zijn computer gezet (op zijn 4 GB-stick ging het niet passen). Het was voor iedereen een hele leuke reis.

Vanaf nu staan bij elk verhaal de betreffende foto's!!!!!!!

• 02 Mei 2012 - 15:24

Martijn:

Net gebeld en portemonnee ging net op de bus dus die moet zaterdag of anders maandag hier zijn! Dat wordt op n houtje bijten tot dan :p
    (mocht je je afvragen waar het hoesje van je paraplu is: in mijn jaszak!)

• 02 Mei 2012 - 16:20

Kelly:

Neemt die jongen eens iets WEL mee... is het niet van hem!! pffffff... wat een vent heb ik weer :p

• 09 Juli 2012 - 17:32

HELLO: