tekst van het programma boekje - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu tekst van het programma boekje - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

tekst van het programma boekje

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

09 April 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De tekst van het programma boekje voor op is wel heel klein geworden als foto, dus heb ik hieronder de tekst even gekopieerd, zodat het wel te lezen is.

LONDON HERE WE COME !!!

De maand april is aangebroken en dus schiet ons reisje naar Londen al aardig op.
Opa is zich al aan het oriënteren met behulp van het London Pass boekje. Alhoewel hij volgens hem “geen Engels kan” komt hij toch al een heel eind.
Vicky en Yvon hebben al een heel programma bij elkaar ‘gegoocheld’ zoals opa zou zeggen. Hoeveel dagen London Pass, wel of niet incl. vervoer etc.
Zoals het plan nu is zal Opa zich op vrijdag 27 april, gepakt en gezakt tussen 17.00 en 17.30 uur op de Montessoristraat 12B melden voor het avondeten met Kelly en Vicky. Vervolgens rijden ze dan gezamenlijk naar Oostburg. Martijn zal aan het einde van de avond met gepakte Ka de rit naar Oostburg maken.
Harry en Oscar zouden eerst weken in quarantaine moeten om Engeland in te mogen dus helaas... die blijven in Oostburg.
Op de heenreis maken we gebruik van de kanaaltunnel en zetten we de Evoque en de Ka op de trein. Na 45 minuten rijden we op Engelse bodem.
Arthur heeft zijn contacten bij P&O gesproken en we kunnen Opa een VIP-tour aanbieden tijdens de terugreis op een van de nieuwste ferry’s van P&O Ferries.
Voor de uitgebreide planning van “our short vacation” is deze brochure in het leven geroepen. Kijk dus lees maar snel verder!

PROGRAMMA:

Vrijdag 27 april 2012, Verzameldag
Opa wordt gepakt en gezakt tussen 17.00 - 17.30 uur in Breda verwacht
Aankomst Kelly, Vicky, Opa en de hamsters in Oostburg rond 20.30 uur
Aankomst Martijn na middernacht???

Zaterdag 28 april 2012, Dag 1
Vertrek vanuit Oostburg omstreeks 7.30 uur
richting Calais (Frankrijk)
Aankomst Engeland 09.25 uur local time
Aankomst The Royal Airforce Museum (nr. 85) rond 11.10 uur
Hierna gaan we richting Canary Wharf om in te checken in het appartementencomplex
rest v.d. dag voor boodschapjes en verkenning van de omgeving

Zondag 29 april 2012, Dag 2
Vandaag gaat onze London Pass in. Na het ontbijt gaat de London-marathon beginnen:
Winston Churchill’s War Experience (nr. 83) vanaf 9:30
HMS Belfast (nr. 31)
London Bridge Experience (nr. 32)
Tower Bridge Exhibiton (nr. 58)
Tower of London (nr. 55)
Indien nog tijd over: British Music Experience (nr. 40) in the O2 (Uiterlijk 18:30 daar binnen zijn)
Vandaag is het vervoer een de veerboot of de metro, maar gelukkig ligt alles dicht bij elkaar dus het lopen zo wel meevallen.

Maandag 30 april, Dag 3
Met de metrokaart gaan we na het ontbijt het volgende proberen te bezoeken:
Westminster Abbey (nr. 16)
Guards museum (nr. 74)
Changing of the guards / Buckingham Palace
Kensington Palace (nr. 48)
Harrods
Museum of Brands (nr. 80)

Dinsdag 1 mei 2012, Dag 4
Vandaag vertrekken we uit Londen via Windsor naar de boot in Dover. Planning:
Check Out 10.30 uur
(Eventueel bezoek aan Wimbledon)
Rijden richting Windsor + lunch
Bezoek Windsor Castle (nr. 64)
Bezoek Eton College (nr. 61)
Vertrek per P&O VIP-cruise 18.35 uur
Aankomt Calais 21.05 uur local time
Aankomst Oostburg rond 23.00 uur

Woensdag 2 mei, Vertrek vanuit Oostburg
Afhankelijk van de schoolagenda zijn Kelly en Martijn nog in Oostburg of niet.
Opa vertrekt na de koffie en rondje foto’s richting Rotterdam.
Vicky blijft met Oscar nog t/m donderdag in Oostburg

pffff het zit er weer op........

• 09 April 2012 - 09:23

Tineke:

Een druk programma ziet er goed uit.Heel veel plezier.