de voorbereiding is klaar - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu de voorbereiding is klaar - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

de voorbereiding is klaar

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

29 Juli 2012 | Verenigde Staten, New York

we hebben van de week de laatste voorbereidingen afgerond, voor ons volgende USA avontuur.

Woensdag 15 Augustus gaan we weer naar van der Valk Brussel om de nacht voor vertrek lekker relaxed op Zaventem aan te komen. Geen stress om 's-ochtends vroeg met de auto in de file te rijden of erger. nu lekker slapen, de auto staat veilig in garage en wordt tijdens onze vakantie gewassen. in de ochtend met de shuttle naar de vertrekhal. gemak dient de mens ( en is ook nog goedkoper dan gewoon 3 weken parkeren op de luchthaven).

We vliegen via Montreal naar New York, met Air Canada. dit is weer een nieuwe ervaring voor ons. Beenruimte zou zeer goed zijn, we zijn benieuwd.

We verblijven 5 dagen in New York en hebben de New York pass geboekt, waarmee Vicky weer een druk toeristje spelen programma in elkaar gezet heeft. Natuurlijk weer zoveel mogelijk doen om maximaal voordeel uit de kaart te halen.

Maandag 20 Augustus gaan we weer naar het vliegveld om onze auto op te halen, benieuwd welke SUV het deze keer gaat worden.
en dan voor het eerst naar het Noorden, langs de Atlantische Oceaan. we hebben 3 nachten geboekt in het Holiday Inn - South Kingston. Het is de bedoeling om even bij te komen van de drukte in New York (-:

Donderdag 23 Augustus rijden we dan verder naar het Noorden naar The Double tree hotels in Boston.
hier slapen we 4 nachten en ook hier een Boston Pass geboekt, om veel in de omgeving te zien.

Maandag 27 Augustus rijden we dan naar Six Flags Springfield om de dames dagje in de achtbanen te laten genieten. Dit zal ook wel weer een park op z'n Amerikaans zijn, Groot.... dus hebben we overnachtings hotel in de buurt geboekt (-:

Dinsdag 28 Augustus zakken we weer af tot vlak boven New York.
Hier bevind zich een grote shopping Maal, waar Vicky zich nog wil uitleven.

Donderdag 30 Augustus gaan we richting JFK Airport in New York.
Vicky gaat dan terug naar huis

Arthur en Yvon vliegen dan nog even door naar Florida om nog even 9 dagen langer te relaxen.

Op vrijdag 7 September vliegen we dan weer terug via stop in New York.

Zaterdag 8 September hopen we dan weer op Zaventem te landen.

we zullen jullie weer op de hoogte houden,

groetjes

Arthur, Yvon en Vicky

ps. ik ben dus niet thuis op mijn verjaardag (-:

• 29 Juli 2012 - 14:25

Vicky:

Nog 6 daagjes werken en dan begint de vakantie-fun echt!

• 30 Juli 2012 - 11:52

Kelly:

En dan heb je ook nog allllllleeeee tijd van de wereld om die prachtige verslagen van je geweldige ECS marktonderzoek consultant te lezen :-) ! (En Gijp, daar ben ik na 2 dagen al mee op de helft ofzo, gaat hard)