Springfield / Enfield - Reisverslag uit South Kingston, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Springfield / Enfield - Reisverslag uit South Kingston, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Springfield / Enfield

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

28 Augustus 2012 | Verenigde Staten, South Kingston

Maandagochtend ingepakt en vanuit Boston vertrokken. De VonVon weer aangezet en op weg naar Six Flagds in Springfield.
was goed 1,5 uur rijden en gelukkig geen last van enige file.

Het park was voor Americaanse begrippen klein, maar er stonden zeer veel gigantische achtbanen op en in elkaar. Sommige liepen echt door elkaar heen en natuurlijk weer veel groter, Langer en Hoger dan in Europa. Ook het gebruikelijke rondje met de ronde bootjes door het wildwater mocht niet ontbreken. Daar dit ook een waterpark is hebben we eerst gelunched en zijn toen onze zwemspullen gaan halen. Helaas bleek de leukste attractie gesloten, dus dit viel tegen en aangezien we allemaal al moe waren hebben we ons weer omgekleed en hebben we de auto weer opgezocht.

De VonVon voerde ons via mooie wegen door veel bos en heuvels naar Enfield op ongeveer 1 uurtje rijden.
Na inchecken heerlijk gezwommen in het zwembad, die wij helemaal voor onszelf hadden (-:

Yvon kon intussen de wasmachine aanzetten, zodat de vuile was ook gedaan kon worden.

Arthur had adres voor onze oude kleding gevonden dus zijn we die voor het eten even af wezen geven, dus dat was weer een goede daad van ons.

Bij het hotel zat een nieuwe keten, die we natuurlijk moesten uitproberen, genaamd 99. hier heerlijke stukjes vlees gegeten en weer met volle maagjes naar het hotel.

in de lobby stond koffie,thee, Cacao met koekjes, dus hier gezellig zitten kaarten. Jaja Vicky weer gewonnen natuurlijk.

Intussen was de was klaar en kon Yvon lekker nog even strijken, zodat we weer op pad kunnen met schoone kleding.

zo nu nog even wat TV kijken en morgenochtend weer op pad, naar het volgende hotel. Hopelijk is dat ook zo goed als vandaag.

voor Vicky is het aftellen begonnen, nog maar 2,5 dag.....

groetjes

• 02 September 2012 - 22:12

Cor Kuijs:

Wat gewoontjes huishouelijke problemen niets meer cultuur?

• 03 September 2012 - 01:35

Arthur:

Nou we hebben deze vakantie juist heeeel veel cultuur gedaan.
    Maar tussendoor ook even ontspannen he. (-;