1 september 2012 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu 1 september 2012 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

1 september 2012

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

02 September 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Een ieder heeft de reiservaringen van Vicky weer meegemaakt. Ze heeft ook altijd geluk. Enfin uiteindelijk thuisgekomen om 2000 uur. Nu wachten op koffer.

Vrijdagochtend met Kelly geskyped en laatste financieen geregeld voor haar nieuwe huisje in zuid Afrika, zodat ze zaterdag desleutel kan ophalen.

Wij hebben gisterochtend afspraak bij de oogarts gemaakt, om onze ogen weer eens te laten checken. Dit doe je in America bij oogarts op winkelcentrum. Resultaat we hebben beide iets sterkere glazen nodig. Na onze goede ervaring vorig jaar met Yvon, weer naar lenscrafters gegaan, ze nemen foto's met computer en sturen brillen dan met dhl naar huis toe. Gemak dient de mens. Al met al 4 uur bezig geweest.

Om 1800 uur Amerikaanse tijd (dus middernacht in Nederland) zaten we in ons bekende Italiaans restaurant en hebben we Arthur's verjaardag gevierd.

Iedereen bedankt voor de mailtjes en sms berichtjes die in voor mijn 28e verjaardag heb ontvangen.

Vandaag was het shoppingochtendje en heeft Arthur eindelijk ook de koopgeest gekregen.
Op de terugreis enige inkopen gedaan voor heerlijk vers kippetje met fries

Vanmiddag lekker aan ons zwembad gelegen, heerlijk...

Yvon gelukkig met haar eigen was machine en hup alles wordt gewassen, zodat het donderdag weer schoon mee naar huis kan.

De komende dagen zal rustig verlopen en proberen we nog even van de zon te genieten, echter niet rond de middag aan het zwembad, aangezien het hier vandaag 36graden was. Maar overal staat de airco aan en is het goed uit te houden (-:

Groetjes
Arthur en Yvon

• 02 September 2012 - 13:40

Vic:

Zo dat is een best kleurtje auto! Een voordeel, makkelijk te vinden op de parking van de shopping mall :P
    En nemen jullie die popcornmachine mee? :P
    X

• 04 September 2012 - 16:52

Hahahah ik vind het wel een erg hoog back to the future gehalte hebben die auto :p! fouuuuutt! (Maarja, je moet jezelf een beetje kietelen voor je 51e verjaardag toch... ;))

• 05 September 2012 - 09:39

Theresia:

hoi,

Art nog gefeliciteerd met je verjaardag,wij zaten zelf in Briedel en Willem heeft jou telefoonnr niet in zijn mobiel staan(vorig jaar is hij met zijn mobiel de moesel in gegaan en daar kom hij niet tegen)
    beter laat als nooit.
    Zo tezien in jullie reis verslag hebben jullie het zeker naar je zin.

Komen jullie het vliegtuig uit rollen of lopen?????????????

Geniet er nog van die laatste dagen