Het is bijna weer voorbij - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Het is bijna weer voorbij - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Het is bijna weer voorbij

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

06 September 2012 | Verenigde Staten, Orlando

De afgelopen dagen lekker relaxed, aan het zwembad gelegen etc.
Lunch en dinner uit moeten zoeken, met tussendoor speurtocht naar nieuwste camera lenz van nikkor, helaas niet op tijd binnen gekomen vanmiddag. Pech dus. Scheelt 40% tov nederlandse prijzen.
Vanmiddag dan weer terug naar de brillen zaak, kijken of het glas al binnen was, jawel zojuist gearriveerd per koerier en of wij over 1,5 uur terug wilde komen, zodat ze deze in de monteuren konden doen. Dus wij maar weer eens wezen eten in de tussentijd. Wij terug naar lenzcrafters. Yvon nieuwe bril was klaar maar op die van Arthur zat beschadiging en dus moet er een nieuwe komen, dus deze wordt per dhl opgestuurd naar Oostburg.

Bij terugkomst onze instapkaarten voor de vluchten uitgeprint, dus kan Yvon nu inpakken en kijken of we onder de 23 kgs gebleven zijn.

Morgen om 1045uur vliegen we van Orlando naar New York, aankomst 1300uur.

Om 1715 hopen wij te vertrekken van New York naar Brussel met Brussels Airlines. Schema aankomsttijd 06.25uur zaterdagochtend.

Vicky komt ons ophalen, zodat we rond 10 uur wer thuis hopen te zijn.

Groetjes

Arthur en Yvon
Voor de laatste keer uit de USA - Florida

• 07 September 2012 - 08:02

Monica:

veel plezier de laatste dag geniet er maar lekker van en een goede terug reis. Groetjes uit barendrecht

• 07 September 2012 - 09:09

Theresia:

he wat jammer het is weer voorbij, uit kijken naar de volgende vakantie toch.

er moet ook weer gewerkt worden.dat is wat minder.

Groetjes Theresia,

• 07 September 2012 - 10:21

Justyna:

he? is het al bijna voorblij? das jammer!
    Ik wens jullie hele goede reis en rustige vluchten.
    Wel thuis en tot snel ziens,

Justyna

p.s. in het weekend is het prachtige weer, dus kunnen jullie nog even na genieten:-)

• 07 September 2012 - 21:55

Leanne:

Jullie vliegen nu vast over de oceaan, richting Home

• 07 September 2012 - 22:06

Leanne:

'n hele goeie vlucht en rust lekker uit op Zeeuws Vlaamse bodem!Tussen alle geschreven gezellige spannende verhalen door is er vast nog van alles te vertellen, tot binnenkort en geniet van n zonnig weekend! Groetjes Leanne