Ingescheept op de MSC Poesia - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Ingescheept op de MSC Poesia - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Ingescheept op de MSC Poesia

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

09 April 2013 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Zaterdag 6 april na ons shopping avontuur in Orlando aan de rit richting Fort Lauderdale begonnen. Vlak voordat de we bij het vliegveld waren kwamen we ons Old American Style Restaurant tegen The Cracker Barrel. We hebben weer voor ons stoofpotje gekozen en genoten van al die gekke Amerikanen en hun lunchgewoontes.
Aangekomen op het vliegveld de huurauto ingeleverd en dankzij de verhuurder Alamo mochten we gratis met de shuttle bus naar Port Everglades. Buiten ons schip lagen er aardig wat grote schepen klaar voor de start! O.a.: Holland America Line, 2x Princess, Royal Carribian, Celebrity en wij met de MSC! Helaas pindakaas waren wij de laatste om te mogen vertrekken. Wij zaten toen bij onze eerste show van de week in weer een prachtig theater vol bling, bling. Wij hebben de 2de zitting voor het diner wat inhoud dat we om 20.30 uur aan tafel gaan. Geen probleem want de boot is de hele dag van al het denkbare lekkers voorzien, we houden het dus wel uit tot dan.
We starten met 2 volle dagen op zee waarin we het schip verkennen, onze eerste gala avond beleven, zonnen, kaarten en heel vaak op de foto gaan. De volgende dag vol spanning of er iets gelukt is....tot nu toe was de eerste foto reeks de beste maar we worden de komende dagen vast nog door de paparazzi achterna gezeten (hihi)!
Vandaag dinsdag 9 april afgemeerd in Antigua's havenstad St. John's naast ons eerste cruise schip The Princess Emerald, 2 grote jongens naast elkaar.
We hebben strandstoelen in een resort waar we ook de lunch geserveerd krijgen. Zon, wolken, af en toe paar tropische spetters en lekker briesje bij zo'n 28 graden, mmmmmmmh en gratis surfen op het internet!
Morgen komen we aan in Puerto Rico, later meer....

• 09 April 2013 - 19:15

Truus:

Ik ben niks jaloers, het is hier ook 8 gr, en het miezert een beetje, bofkont,
    geniet ervan Livon,
    Groetjes Truus !!!

• 09 April 2013 - 20:47

Vic:

Het konijntje heeft het er maar druk mee :P Hij krijgt de groeten van Boeboe, die stiekem jaloers is!
    Maar dat rubberbootje ziet er weer niet slecht uit! Deze vind ik op de foto's in ieder geval de mooiste tot nu toe, beetje moderner ;)
    Maar pap nu kies je zelf de foto's uit en zet je alsnog zo'n beeldige foto van jezelf erop?? :P
    Kuss

• 10 April 2013 - 10:39

Martijn:

Ziet er allemaal weer prachtig uit! Mis alleen de foto's van de exotische bikini-babes, of bedoelde je dat niet met tropische spetters? En maar goed dat er bijstond dat het een olifant was, ik dacht al:wat een rare zwembroek..
    Viel spass!

• 10 April 2013 - 11:24

Justyna:

Jullie stralen van geluk! Wat een luxe schip hebben jullie gekozen. Wouw. Ik zal mij daar wel vermaken denk ik.
    Geniet van de zon en als het goed is als jullie thuis komen is ook net zo warm, dus lekker vooruitzicht!
    Voor nu een onstpannend vakantie verderrrrr,

XXX

• 10 April 2013 - 14:34

Monica:

Gelukkig hebben jullie het weer goed getroffen. Ziet er echt super uit. Geniet er maar van. Doen wij hier ook van de kou. Groetjes koetjes uit Barendrecht

• 10 April 2013 - 22:21

Dochter 1:

Ik wil ook handdoeken in de vorm van een olifant! Doen ze ook bavianen?

Hmmm.. Ik krijg hier ook al klachten van Nijna... het modellenbureau heeft verzaakt hem te laten weten dat hij door een jonger exemplaar is vervangen!

Idd wel erg duidelijk dat je zelf het commentaar erbij zet pap... :-p

Ja Vick, ik vind deze denk ik ook de mooiste tot nu toe! Maar dat kan natuurlijk ook komen door de supersonische nieuwe lens van de fotograaf :-).....

• 10 April 2013 - 22:23

Dochter 1:

Ohja... ik wilde nog een opmerking maken of de kamerboy ook papa zn oren had gevouwen, maar dat ligt ook weer zo voor de hand he, hihi!