Orlando - Florida. 2e stop - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Orlando - Florida. 2e stop - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Orlando - Florida. 2e stop

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

05 April 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Dinsdag middag kwamen we aan op Orlando en voelde direct dat de temperatuur goed was. Snel auto ophalen. Deze keer hadden we een chrysler sebring cabrio, dus direct de kap open. Oops 4 koffers dat betekend 2 stuks op de achterbank (-:
De VonVon leidde ons direct naar hilton grand vacations at seaworld, hetgeen een enorm en luxieus complex is, met diverse mooie zwembaden etc. Snel inchecken en even met de meiden op skype bijgepraat (live Sölden en Breda). Snel naar de kamer en direct naar het zwembad, heerlijk even genieten.
Eerste avond direct naar Bahama Breeze, een geweldig tropisch restaurant en de fameuze uienringen als voorafje genomen.

Woensdag naar de eerste outlet gereden, voor de eerste shopping
'S-middags betrok het helaas maar bleef het 28 graden.
'S-avonds traditie hooggehouden en naar de japanner geweest. Echter toen we aankwamen was er grote verbouwing bezig en dus geen japanner meer aanwezig, Gelukkig bleek Kobé een paar honderd meter verderop een geweldig mooi en groter zaakje neergezet te hebben. Hier weer ouderwets lekker gegeten.
Inmiddels was het gaan regenen, dus kap kon niet meer open.

Donderdag was de weersvooruitzichten : REGEN, Nee he dus geen optie om aan het zwembad te gaan liggen. Het verkleuren moet dan maar even wachten. Dus niet getreurd en op naar de Florida Mall, een giga shoppingcenter. Hier weer vele dollars achtergelaten. Bij Ross blokkeerde de visa van Arthur en moest Yvon betalen. Binnen 5 minuten kregen wij sms van visa met verzoek contact op te nemen, daar ze het als een verdachte poging zagen. Arthur dus uitgelegd dat het wel goed was. Schijnbaar volgen ze dit wel heel goed op. De creditcard werd weer vrijgegeven, zodat we verder kunnen shoppen.

Op weg naar het hotel weer bij TGI de lekkere ribs gegeten.
En nu dus even nieuw verhaaltje geschreven en eerste foto's toegevoegd. Let op ook bij het eerste stukje staan nu foto's.

Zaterdag rijden we van Orlando naar Fort Lauderdale om in te schepen op de MSC Poesia.
Aan boord is internet niet betaalbaar dus zal frequentie afhangen van de stops op de eilanden.

Groetjes
Yvon en Arthur

• 05 April 2013 - 06:50

Vicky:

Joehoe! Veel plezier nog met je laatste dagje Orlando! En even dat je het weet, de iphone foto's die je erbij hebt gezet kan ik niet openen, dus misschien hebben meer mensen dat probleem...

• 05 April 2013 - 10:48

John Bolsius:

Hier sneeuwt het weer, heerlijk! ENJOY ;)

• 05 April 2013 - 10:57

Sölden:

Klinkt weer heerlijk allemaal! Windows 7 opent alle foto's gewoon hoor ;)
    Wij willen ook naar de japanner, breeze en tgi, maar moeten het nog 1 dagje doen met de tiroler grostl en kaiserschmarren.
    Viel spass nog!

Ps: was Yvon erg boos Arthur, dat je al aan de sinaasappelsap had gezeten :p?

• 06 April 2013 - 10:36

John:

Naar het restaurant Bahama's breeze hoef ik dus niet heen, bedankt voor de waarschuwing! Uienringen.......... Gatver.......
    Voor de rest zie ik alleen maar goede berichten, dus nog veel plezier!!!!!!

• 06 April 2013 - 18:34

Leanne:

Ha lieve reizigers! Al ingescheepd op de Msc Poesia?Klinkt goed allemaal, dat wordt nieuwe garderobe showen ;-) Vandaag hier de eerste zonnestralen,nog wel geen 28 graden, maar het begin is er...Goeie reis op zee en geniet samen!!!!XXX