Het is weer aftellen geblazen - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Het is weer aftellen geblazen - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Het is weer aftellen geblazen

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

14 Maart 2013 | Verenigde Staten, Atlanta

Hallo allemaal,

Nog 17 nachtjes slapen en dan gaan we dit 'eeuwige winterlandschap' verlaten. Had nog hoop op wat zon om voor te bakken maar geloof niet dat dit er nog van gaat komen.

Arthur zoals gebruikelijk druk, druk om alles nog op tijd af te kunnen ronden. Ik probeer in Oostburg alles in goede banen te leiden.

We hebben intussen via onze vrienden in the States (Bart & Ine) de route beschrijving weer ontvangen.
Atlanta heeft wat belastinggeld gespendeerd om een nieuwe (natuurlijk naar Amerikaans gebruik 'ENORME') aankomstterminal voor de verweggistan-klanten te realiseren. Helaas voor ons is de verplichte uitgang precies aan de andere zijde van het complex. Dus dit zorgt (na de 10 uur durende vliegreis) voor een onverwachtse fikse wandeling (incl. monorail) voor we in onze huurauto op pad kunnen.
Na een 'warm welcome' in Woodstock (we zijn niet anders gewend) en de nodige uurtjes bijkletsen zullen we verder vliegen richting Orlando. Aangekomen in ons hotel zullen we jullie weer op de hoogte brengen van onze avonturen!

• 15 Maart 2013 - 10:01

Egbert De Jong:

Hallo overkant,

Jullie zijn weer gespot.
    Een klein wandelingetje voor nog (jonge) verweggistan-klanten in een terminalparkje mag toch geen probleem zijn en toch ook wel eens gehoord van Nederland in beweging? Na 10uur niksdoen moet de boel weer doorstromen toch? Kun je straks beter gaarbakken in de zon, zit het vet los.

Gr. E & E