het gaat zo snel.... - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu het gaat zo snel.... - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

het gaat zo snel....

Door: Arthur en yvon

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

08 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Zaterdag en Zondag lekker relaxed in Orlando.
Lekker aan het zwembad gelegen van ons Hotel, laatste shopping gedaan.

Zondag gevraagd om morgen later uit te mogen checken, daar we pas om 1900uur op vliegveld moesten zijn, en we maandagochtend nog lekker aan Zwembad konden loggen. ik ben Hilton lid, dus was het geen probleem om onze hotelkamer pas na de middag te verlaten.

Maandagochtend blijkt het echter flink bewolkt te zijn, zodat zwembad geen optie meer was, dus zijn we naar een super midgetgolf baan gegaan. Na hole 11 begon het te regenen en na een korte onderbreking kwam er ter hoogte van hole 13 het water met bakken uit de lucht, dus hebben we de game niet afgemaakt.

wij zijn op het gemak en binnen door, om de Toll te vermijden via lunch stop bij Applebees naar het vliegveld gereden. Auto ingeleverd en op het kleine vliegveld was het lekker relaxed inchecken. Geen rij voor de balie, security etc.

De vlucht vertrok zelf 30 minuten voor schema tijd en na tussenstop in Miami kwamen we 1,5uur voor schematijd aan op Schiphol. we hadden wind mee gehad en totale vlucht tijd was slechts 8 uur en 38 minuten....

Helaas sta je op Schiphol dan weer 1 uur op je koffers te wachten.

Na ophalen van de auto, zijn we naar Breda gereden om onze kleintjes weer te zien, inclusief Epke, die al weer flink gegroeid was in 2 weken tijd.

rest van de dag is het dan wakker blijven om zo min mogelijk last van de jetleg te hebben (-:.

ik zet ook nog een aantal foto's op de site.

Helaas het zit er al weer op, dus maar snel weer iets boeken voor het volgende feest........oud ? welnee......
valt best mee

Op naar de volgende