Terug in Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Terug in Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Terug in Orlando

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

04 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag, vrijdag 4 oktober gaan we naar Disney Animal Kingdom, dit is soort grote dierentuin met attracties , shows en safari. We konden er ons weinig meer van herrinneren, dus hup in de auto. Het is en blijft ongelooflijk, hoe groot het Disney gebied is, waar de parken, Disney hotels etc op staan. Denk dat het bijna de gehele provincie Utrecht is.

Na het parkeren op Amerikaanse wijze, snel en giga parking, een kaartje kopen en de pret kan beginnen. We hebben uiteindelijk een 2 tal shows gedaan, finding nemo the misical en vogelshow, alvorens een speedybob, giga achtbaan, waterbootjes en wederom de achtbaan te doen. Tussendoor de safari met jeep en bezoek aan het onderzoekscentrum, dus weer veel beesten gezien. En uiteindelijk was het zo weer 6 uur en sloot her Park.

Vanuit het park direct naar onze favouriete restaurant, sorry Kelly,Martijn en Vicky..... Maar gelukkig hebben we de foto's.
Het was weer heerlijk maar vreselijk te veel, dus hebben we doggybag gevraagd!!

Vervolgens op het balkon de post gelezen en uitgerust.
Moe en voldaan was het vroeg slapen......

Groetjes
Arthur en Yvon

Ik ga zo foto's toevoegen van gehele reis
Staan dan wellicht in verkeerde volgorde, dus let op.

• 05 Oktober 2013 - 21:07

Bart En Ineke:

Hey vakantiegangers, laat die milshake maar komen. Heb nog een ferme milshake aanrader, zaxby s heeft nu banana pudding millshake, is volgens mij middag en avondmaal in 1 pot!

Profiteer van de laatste dagen

Ineke en bart

• 06 Oktober 2013 - 12:50

Vic:

Nou die uienring bij de outback lijkt me ook geen straf!