altijd warm in Spanje?? - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu altijd warm in Spanje?? - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

altijd warm in Spanje??

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

11 Juni 2011 | Spanje, Barcelona

Vrijdag avond door zakenrelatie en zijn vriendin uitgenodigd. leuke tour door de stad met aantal bezienswaardigheden. aansluitend tegenover Goudi in trendy restaurant gegeten van half tien tot half een !!. ja dat zijn pas Spaanse tijden. Leuke avond gehad en uiteindelijk in ons bedje gerold.

vanochtend schrokken we om half tien wakker, hetgeen voor Yvon natuurlijk ongehoord is. snel aankleden en naar ontbijtzaal. Hier weer lekker van het uitgebreide buffet genoten en lekker wakker geworden.

van te voren hadden we de hop on hop off toeristen bus gevonden die ons 2 dagen door Barcelona zou vervoeren. leuke open dubbeldeks bus, dus lekker de tourist uithangen.

dus langs de nieuwe wijken gereden die als gevolg van de olympische spelen van 1992 gebouwd zijn, inclusief de stranden. helaas is het 18 graden en geen strandweer. met de bus uiteindelijk naar het fort montjuic gereden en de kabelbaan naar boven genomen. vanaf hier een geweldig overzicht over de haven en de stad. heel mooi. lekker wat gegeten en vervolgend naar alle olympische stadions gelopen. het grote olympisch stadion, zwembad etc. heel mooi allemaal en nog in gebruik.
toen weer de bus genomen en via via naar de olympic port gereden, vanwaar vandaan we te voet naar ons hotel gelopen zijn. nu even lekker douchen en omkleden om dadelijk richting de ramblas te gaan om leuk restaurant voor vanavond uit te zoeken.
gelukkig de hele dag droog gebleven, na 2 dagen van zware regen buien, dus dat geluk hebben we weer.

nog een dagje te gaan en dan is het al weer voorbij

we moeten maar snel weer boeken.....

groetjes

• 11 Juni 2011 - 17:53

Dochtertje Lief:

Nou hou dat 'lekkere' weer maar daar dan.. Niet dat het hier veel beter is hoor:p Maar wel droog in ieder geval ;).
    Jullie moeten wel nog een fotocursusje doen hoor.. Zodat je foto's van jullie twee krijgt zonder dat je een hele erge onderkin hebt pap:P En mam als je foto's neemt niet je vinger voor de les doen! :P
    Wel een leuke tendem, maar dan moet je wel gelijk met de hele bejaardenflat op pad :P

Ik kijk nu naar schummi en de rest, rondje kwalificatie ;)

Toedels!