Nog geen 6 uur onderweg en alweer genoeg beleefd! - Reisverslag uit Brussel, België van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Nog geen 6 uur onderweg en alweer genoeg beleefd! - Reisverslag uit Brussel, België van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Nog geen 6 uur onderweg en alweer genoeg beleefd!

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

15 Augustus 2012 | België, Brussel

Ja hallo!
Nou de vakantie is nu officeel begonnen hoor! Vanmiddag rond 4 uur vertrokken en vervolgens aangekomen bij van der valk Brussel. Sleutel gehaald, naar boven gegaan en eenmaal boven gekomen bleek het extra bed niet in de kamer te staan. Wij naar beneden om dat te melden, nieuwe kamer gekregen, daar alles achtergelaten en lekker gaan eten. Afgesloten met thee/cappucino en een ijsje in de lobby en rond half 9 dachten we we gaan weer terug naar de kamer. Komen we daar, gaat de deur niet meer open... Dus mam naar beneden en die kwam weer terug met een andere sleutel( lees keycard) maar helaas ook daarmee wilde die niet open. Dus hoppa naar beneden ging ze weer... Toen kwam ze weer omhoog met een man van de receptie, hij nog eens geprobeerd maar niet gelukt. Na nog twee keer heen en weer lopen kreeg hij met de masterkey alsnog de deur open. Dus koffers er uit en op naar de volgende kamer een verdieping hoger. Komen we daar, en ja hoor... Weer een probleem! De kamer was niet schoon, dus dit keer was pap het slachtoffer om naar beneden te gaan. Een tijdje later kwam die weer naar boven met de sleutel voor een andere kamer aan de andere kant van de gang. Maar jullie kunnen het ook wel gokken..... Ook hier wilde deur ook niet open.... Dus weer een rondje naar beneden en GELUKKIG dit keer ging de deur gewoon open, en was de kamer niet alleen groot, het was ook twee keer zo groot. Tussendoor hadden we al als grap de opmerking gemaakt, als het nu niet lukt willen we een opgrade, en uiteindelijk na bijna 45 minuten heen en weer lopen hebben we die dus ook gekregen!

Nu zo maar richting ons bedje verdwijnen en dan is het morgen weer "lekker" vroeg aan het ontbijt en vervolgens op naar het vliegveld!

Foto's van de kamer zien jullie nog verschijnen!

Toedels!
Vic en die andere twee figuren:p

• 15 Augustus 2012 - 22:06

Tante Ali:

ik hoop voor jullie dat het verde alles beter ga.
    maar voor de verandering is het wel iets apart.
    nu verde een goede reis
    tante ali en john

• 15 Augustus 2012 - 23:24

Chantal:

Nou nou! Jullie vakantie begint ook goed! Wij liggen nu lekker te zonnen..... En zijn allemaal verbrand:s dus goed insmeren de komen de dagen!

• 16 Augustus 2012 - 00:57

Martijn:

De vd Valk-deal is mooi, maar het keycard systeem dus minder (vorige x ook al). Ach, alvast een warming-up gedaan dus voor alle kilometers die jullie nog zullen gaan lopen!
    En je raadt nooit met welke Olympische sporter ik vanavond bij Dames Pellens vergeleken werd...jaja, Oma Koutstaal ziet t nog niet zo gek ;)
    Nu maar snel 20 pushups, wellicht ga ik het dan nog vaker horen!

• 16 Augustus 2012 - 10:13

Pa En Ma:

Dat was met recht een warming up.
    Hopelijk verloopt de vakantie niet zo, maar ja het was niet saai het begin
    Wij hopen dat het een goede vlucht geweest is,en lekker nu even slapen.
    En dan gaan genieten en even shoppen met vicky dat is veel vermoeiender .
    Verder heel veel vakantie plezier en geniet er van
    Groetjes

• 16 Augustus 2012 - 15:01

Theresia:

dat is een lekker begin van de vakantie,en hopen maardat dit het enige is??????
    goede reis verder we volgen jullie wel wat er nog meer op jullie pad komt.
    veel plezier