lekker relaxed en toch weer veel - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu lekker relaxed en toch weer veel - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

lekker relaxed en toch weer veel

Door: arthur en yvon

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

21 September 2013 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Het is klaar (puff)!

Vandaag de reis afgerond, laatste boekingen gemaakt.....

Wat is het geworden:

Vrijdag 27 september vliegen we comfortabel met directe vlucht van Amsterdam naar Orlando-Florida. Luxe stoelen met ArkeFly
deze keer hoeven we niet over te stappen en vliegen we met een directe vlucht. De lucht in om 13.15 uur.

Omstreeks 18.00 uur plaatselijke tijd landen wij dan op het kleinere vliegveld Sandford van Orlando.
Hier zal weer een leuke Amerikaanse auto op ons staan te wachten.

Yvon heeft het heel gemakkelijk gemaakt en hebben we de eerste 2 nachten in het Florida Mall Hotel geboekt, dus winkelen vanuit onze hotelkamer.....hoe bedoel je makkelijk?

29 september:
Na het uitchecken gaan we uurtje rijden naar Port Canaveral.
Na het parkeren zullen wij inschepen op de Carnival Sensation, die ons 5 dagen zal rondvaren in en om de Bahama's.
Dus toch ook weer een last minute cruise (koopje!) geboekt en zo gaan we ons weer heerlijk laten verwennen onder een stralende zon! Het is daar nog 33 graden!

Donderdag 03 oktober:
's-Ochtends komt ons schip weer aan en rijden we in onze huurauto weer terug naar Orlando.
Yvon heeft de Mall ingeruild voor de Outlet, dus hebben we Hilton Grand Vacantions at International drive geboekt, deze ligt tegen de grootste outlet aan (-:, je gaat lopend door de een hek met je hotelpas het Outlet Center in en uit, handig!

Jullie merken het, wij hebben het gemakkelijk gemaakt en hoeven niet veel te rijden, relaxed toch?

Maandag 07 Oktober
Helaas moeten dan de koffers weer gepakt worden en dat kan heel wat zijn want wij mogen deze reis 35kg pp meenemen (-: ...
Wij vliegen pas om 19.15 uur via Miami terug naar Amsterdam, dus nog een lekker lange relaxte dag. Lekkere nachtvlucht dus hopelijk kunnen we beetje slapen in onze comfort stoelen.

Dinsdag 08 Oktober
Om 13.30 uur zullen wij weer landen op Schiphol en is het avontuur weer voorbij.

Groetjes,

Arthur en Yvon

• 21 September 2013 - 18:21

Dochterlief:

Wat klinkt dit toch weer vervelend! Maar die hotels op de mall's, dat is wel echt voor luie mensen! :P

• 22 September 2013 - 10:43

Fam.Verweij:

Alvast een fijne vacantie maar pas op inde Caribian met RUM proeven.
    Veel plezier.