Cape Coral - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Cape Coral - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Cape Coral

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

18 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Vicky heeft afgelopen 2 dagen op haar site gezet

vamdaag moesten wij verkassen van Orlando naar Cape Coral, aan de golf van Mexico.
om 1000 uur alle koffers ingeladen en op weg naar het zuiden. ritje van een goede 3 uur volgens google maps.

De route ging via de oude snelweg en dus kwam je ook in oude vervallen Amerikaanse dorpjes, ongelooflijk hoe die mensen in oude vervallen huizen wonen. Het contrast is dan zeer groot als er 5 km verderop weer een nieuwe wijk gebouwd wordt met mooie bungalows en aan golfbaan.

In elk dorpje zit inderdaad een Mac Donald en een aantal kleinere fastfood ketend.

Na een heerlijke koude frappe/koffie stop kwamen we in de buurt van Cape Coral, waar we eerst bij Subways een heerlijk broodje gegeten hebben.

Vervolgens was de route aanduiding op Google maps van slag, we moeten zowel op een straat naar het Noorden EN het Zuiden.... maar na enig zoekwerk reden we eigenlijk vrij snel naar on huisje.....

alhoewel huisje.....waw....

Wat een villa, woorden komen we tekort
groot van binnen , mooi , luxe , nieuw, ruim , 4 slaapkamers met grote kingsize bedden, 2 badkamers.
De woonkamer is ook mega met wit lederen bankstel en sofa (Vicky had direct een eigen plek!!) en 127cm/50 inch tv scherm.

Er is een grote open keuken en eetruimte met alle apperatuur aanwezig.

Dan gaan de 2 grote schuifwanden open en sta je op overdekte patio, waar we 's-avonds goed kunnen zitten.
Het is hier om 2030 uur al donker...

Een stap verder en we hebben ons eigen zwembad en terras, lekker groot en comfortabele bedden om te zonnen.
Dit geheel is overdekt met een muskieten serre / overkapping, zodat er geen ongedierte in het huis op op het terras kunnen komen.

En dan stappen we verder richting het water.hier hebben we een mooie nieuwe steiger met eigen boothuis/lift, waarin onze boot voor de komende dagen ligt. Is inderdaad nieuw en luxieus.

Morgen ochtend(vrijdag) komt verhuurder om instructies te geven, alvorens wij mogen gaan varen.

Morgen komen de foto's

groetjes
de vakantiegangers....

• 19 Augustus 2011 - 13:40

Leanne:

Ha vakantiegangers,

Dat ziet er allemaal niet vervelend uit!Leuke foto's van Sea world en alle lekkers, strakjes het bootje,weten jullie nog wat stuur- en bakboord is?Maak er met elkaar nog super dagen van, een zonnige groet uit het Ledeltheater.Ps Er zijn nog kaarten voor Freek de Jonge!