st. Augustin / Daytona beach - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu st. Augustin / Daytona beach - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

st. Augustin / Daytona beach

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

31 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Atlanta

Zondag middag hebben we Bart en Ine uitgezwaaid (of was het andersom) en een warm Atlanta verlaten, de meter liep weer op naar 103 Fahrenheid dus tegen de 40 graden. Yvon de weg weer gewezen en de I75 naar Florida genomen.

Na 3 uurtjes rijden zijn we gestopt en hebben op Traffic Center diverse hotels bekeken en is Yvon binnnengegaan. De 2e was raak en voor usd 64,99 nacht met ontbijt voor 2 personen geboekt. Dus het kan ook goedkoop (-:

De volgende ochtend vroeg in de auto en op weg naar St.Augustin. Dit is historisch plaatsje en claimed dat de eerste Europeanen hier Amerika ontdekt hebben, dus voor Columbus. Hotel vlak bij het historisch centrum en met Zwembad, hetgeen hier zeker lekker was om even af te koelen. We hebben hier de toerist uitgehangen en hebben met treintje rondgereden en zo de bezoeken voor de volgende dag uitgezocht.

Dinsdag dus de oude gevangenis, school , buurtsuper etc bekeken.

Woensdagochtend vroeg vertrokken naar Daytona Beach, bekend van de Speedcar racing. Bij aankomst kan je het niet missen, wat een circuit. Wij hebben hier een vip rondleiding geboekt en zijn door gids overal in geweest. Rennerskwartier, wedstrijdleidings kamer, fanzone , pitslane en hebben op het podium als winnaars gestaan....
Op een racedag kunnen hier 182.000 mensen aanwezig zijn.

's-Middags weer richting Orlando gereden, voor de laatste 3 nachtjes.
Wat gaat het weer snel.
Nu hotel vlak bij de Florida Mall en Melenium shopping outlet, dus voldoende tijd voor de laatste aankopen EN verjaardagskado Arthur.

's-Avonds nog even op Skype geweest met Kelly, Martijn en Vicky die bij Opa en Oma in Spijkenisse waren.

Nog eventjes..