Laatste dag Boston - Reisverslag uit South Kingston, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Laatste dag Boston - Reisverslag uit South Kingston, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Laatste dag Boston

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

28 Augustus 2012 | Verenigde Staten, South Kingston

Zondagochtend weer met de metro naar het centrum gegaan.
het aquarium bezocht en geboekt op de boot van 1130uur. kleine rondvaart door de haven van Boston. Boston is 2/3 nieuw opgespoten land en dus veel groter dan 300 jaar geleden. Restanten van grote scheepswerven zichtbaar, maar die zijn verdwenen. Boston is oude Marine haven , dus liggen hier tweetal schepen. De US Constitutian, een oud zeilschip uit de 18 e eeuw. en een kruiser uit de tweede wereld oorlog. weer met de hop on - hop off naar het park gereden waar de weer een rondleiding geboekt hadden, de freedom tour, gids was in oude kleding en speelde toneelstuk, waarbij we dwars door de stad gingen en weer alles geleerd hebben over de vaders van het ontstaan van de USA door Otis, Revere, Adams, Franlin etc. De strijd tegen de Engelse grootmacht en de Boston Teaparty.

Bart en Ine opgelet:
wij hadden ons ingeschreven voor een Duck tour.
how low can we go.
met leuke oude amfibievoertuig het water ingereden en stukje gevaren. kwek kwek.

Voor het avond eten wilde we naar een bekende Chinese keten in Boston, maar waar was deze ook al weer, gevolg veel lopen, maar we zijn er gekomen. Gelukkig was dit het waard, dus lekker Chinees gegeten.

Met de metro weer terug naar ons hotel

moe maar voldaan zijn we weer gaan slapen.

groetjes

• 28 Augustus 2012 - 03:42

Arthur En Yvon Koutstaal:

De foto's staan bij het volgende verslag

• 29 Augustus 2012 - 22:36

Ineke En Bart:

Jawel waar men komt er is altijd wel een kwek kwek

Moest nog aan jullie denken want ben in dublin op dit moment en jawel wat zien we daar duckie duck.....

Have fun

• 02 September 2012 - 22:09

Cor Kuijs:

Leest je reisverslag af en toe wat cultuur achtig

Denk er om in november terug zijn voor gezamelijk eten
    Groetjes