Atlanta. Eerste stop - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Atlanta. Eerste stop - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Atlanta. Eerste stop

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

02 April 2013 | Verenigde Staten, Atlanta

Vrijdagavond laatste spulletjes gepakt en koffers klaargezet.
Eerst nog even naar de kapper bij -5 graden en koude wind, brrrr....

Zaterdagmiddag naar Bruinisse, Jan en Sonja waren 50 jaar getrouwd, dus weer gezellig met Middelharis buurtjes bij geklest en heerlijk gegeten.
Na afloop naar Breda , waar hotel de botel op ons wachtte.
Zondagochtend werden we door Vicky naar schiphol gebracht en hadden we nog wat sneeuw die naar beneden kwam. Nu wisten we ook weer waarom we weg wilde.....het is al maanden geleden. DE ZON. En heerlijk warm weer...

Enfin ingecheckt en nog even op Schiphol rondgelopen, alvorens we naar de gate moesten. De vlucht met Delta airways was vol geboekt, maar gelukkig hadden we onze stoelen al op internet vastgelegd. Na 9 uur en 24 minuten kwamen we ruim voor schema aan in Atlanta - Georgia. Snel naar de car rental en een Dodge Avenger meegenomen, we mochten weer kiezen uit rij auto's.

De VonVon had goede instructies gekregen van Bart, dus binnen een uurtje reden we de residentie van Bart en Ine binnen. Ze wonen zowaar nog op het zelfde adres (-:

Hotel Ine was weer van een 6 sterren kwaliteit en ze dacht dat we thuis vanwege de crisis niets meer hadden gegeten mmmmmm.
Heerlijk bijkletsen maar om 0500 uur Nederlansetijd vielen onze luikjes dicht en zijn we braaf gaan slapen.

Maandag 01 April lekker ontbijt gehad en heerlijk buiten op het deck in de zon gezeten, kijkend naar de eerste golfers die al weer de 18 holes aan het lopen waren. Ine had een probleem, dat ze collega had die vroeger een nummer 1 hit gescoord had, maar de naam niet meerwist. Gevolg 3 ipad op schoot en zoeken maar de naam. Uiteindelijk vonden we het antwoord, de rock steady crew uit 1982... Gelijk hele middag kwis gedaan met oude liedjes.
Voordat we het wisten moestner weer gegeten worden, dus werd de lokale steakhouse bezocht. Helaas was de dag alweer voorbij.

Dinsdagochtend afscheidsontbijt bij Bart en Ine gehad en weer op pad naar het vliegveld, auto inleveren en inchecken voor Orlando, onze 2e stop van de reis.

• 03 April 2013 - 07:13

Truus:

Hoi vakantiegangers !!!!

Klinkt allemaal heel gezellig,
    wij zullen hier wel fietsen met de electrische handschoenen.
    Blijft godorie steenkoud.
    Maar goed. verschil moet er zijn.
    Geniet er samen van.

Lieve groetjes Truus.

• 03 April 2013 - 08:38

Vicky:

Een kwis pap? Seriously? :P En ik jaren lang mezelf afvragen waarom mn nederlandse spelling zo slecht was :P Veel shopplezier vandaag!

• 03 April 2013 - 18:37

Egbert:

het is hier nog heerlijk koud weer.Maar geniet maar van de locale omstandigheden.
    Gr.E &E

• 03 April 2013 - 20:34

Bart En Ine:

T is hier zo stillekes, en jullie hebben de zon meegenomen ( geef ze teruuuuuug !!) Fijne reis en zorg goed voor ons lief konijntje he !

Greetz

Bart & Ine

• 03 April 2013 - 23:17

Marieke:

Beste buurtjes,
    Vandaag met warme muts en handschoenen op de fiets. Het wil nog maar niet zomeren.
    Visjes eten niet veel van het vakantievoer, heb ze nog maar wat korreltjes gegeven.
    Ficus huppeldepup heeft heimwee denk ik. verliest al zijn bladeren. Heb er al tegen gepraat, maar dat helpt niet. Geniet lekker van het mooie weer en van elkaar. Groeten, Raymond en Marieke.

• 04 April 2013 - 12:32

Cor Kuijs:

Wij zijn jaloers want op de campimg min 2 prettige vakantie

• 04 April 2013 - 19:48

Jeannet:

Hoi Luidjes,

Wat hebben jullie het toch slecht :-), beter weer als hier, lekkerder eten als hier, niets doen ohohoh wat zielig.
    Geniet van jullie verdiende vakantie en van de warmte die de zon geeft.Komt jullie zeker ten goede :-):-)

Groeten,

Jeannet

• 05 April 2013 - 22:00

Dochtertjelief:

Bart zou vast erg blij zijn met die mooie foto van de gastheer, haha