We hebben geboekt - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu We hebben geboekt - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

We hebben geboekt

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

10 Juli 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Zaterdag 09 july familiedag gehad.
yvon,kelly,martijn en vicky waren in Oostburg.
met z'n allen achter de pc en laptop om samen de reis samen te stellen. Het is uiteindelijk toch weer Florida geworden. Nadat Bali, Curacao of andere tropische bestemming afgevallen was. te klein , te duur, te ver , te kort , geen auto en wat dan al niet meer.
Dus ons eerst maar eens in de vluchten verdiept. waw dat was schrikken. arthur en yvon hadden in januari combi ticket gevonden voor euro 436,00 en nu was zo'n vlucht 1100 euries. en dat nu voor 5 personen. help... echter wij zouden de koutstaaltjes niet zijn als we maximaal gaan zoeken op internet. de punten bij klm of delta maar gauw laten vallen en uiteindelijk een vreemde optie gevonden. we vliegen 11 aug met z'n allen vanuit brussel via dublin (ierland) naar Orlando. dus in plaats van overstappen in Amerika doen we het al in Dublin. Aer Lingus had een super deal en hiervan maken wij dus weer graag gebruik. ver onder de Amerikaanse optie. okee niet goedkoop maar te doen...
we waren er snel uit dat het 1 week orlando en 1 week super villa met speedboot ging worden, dus even zoeken welke volgorde. dus uiteindelijk blijven we eerst 1 week in orlando, waar we super appartement in resort geboekt hebben, 3 slaapkamers!!!. wij gaan nog kijken wat we gaan doen in de eerste week. na deze week rijden we naar cape coral aan de golf kust. hier hebben we een prachtige villa aan het water met een speedboot gehuurd. hiermee kunnen we dan de Mexicaanse golf op en naar manatee , dolfijnen op zoek. daarnaast hopen we ook te kunnen waterskiën (althans martijn dan.) rest zal wel op banaan of band trachten te blijven zitten.
het gebied moet prachtig zijn, zoals we eerder al gezien hebben, mooie witte zand stranden, veeel ruimte en rust. gedurende deze eerste 2 weken hebben we een giga amerikaan gehuurd bij hertz, een ford explorer, 7 zits suv (-:. lekkere asobak..

na 2 weken zetten arthur en yvon de kleine kindertjes af in orlando, die dan met z'n drien terug vliegen om na het weekend weer naar school te gaan. die 3 studenten toch...

Arthur en yvon wisselen de auto weer en hebben een ford mustang, jawel wederom een cabrio gehuurd voor hun laatste 9 dagen.

we gaan zo het reisschema maken waarin we nog even naar bart en ine in atlanta gaan, dus rijden we langs de westkust omhoog, blijven een paar dagen in Atlanta en rijden dan via de oostkust weer terug.
waarschijnlijk even via daytona beach.

lekker arthur's verjaardag vieren op het strand

op zaterdag 3 september is dan ook onze pret weer voorbij en gaan we vanaf Orlando via Dublin weer terug naar Brussel.

Zondagmiddag zullen onze kleintjes ons dan weer ophalen...

nou dit is alvast wat informatie en zullen we de trouwe volgers op de hoogte houden van onze avonturen.

groetjes
Arthur & Yvon

• 10 Juli 2011 - 12:22

Pa En Ma:

Wat een uit zoekerij maar jullie zijn dan toch geslaagd om met z'n allen er op uit te gaan.Wat een luxe,het kon weer geen normale auto zijn,maar wel leuk toch.Hopelijk mooi weer en maar genieten 3 weken lang

• 10 Juli 2011 - 12:33

Raymond En Marieke:

Nou, buurtjes,
    Zet het gietertje maar klaar, we gaan weer voor de plantjes zorgen. Gelukkig hebben jullie de out-fit al in huis. Er moet natuurlijk wel in blauw-wit op de speedboot gevaren worden.
    Alvast een mooie tijd gewenst met AL die kinderen.

• 10 Juli 2011 - 13:48

Oostvoorne:

Wat een reis gaat het weer worden.
    Leuk met z`n 5en . Zo te lezen wordt het een aardige puzzel tocht.
    Wij blijven uit kijken naar de reisverslagen die volgen.
    Alvast een geweldige vacantie en tot horens maar weer.

• 10 Juli 2011 - 21:04

Kelly En Martijn:

Vanaf morgen eerst nog ff met z'n tweetjes afzien in een tentje maar gelukkig kunnen we straks heerlijk in alle luxe weer bijkomen!
    Hebben er al zin in!
    Ps. Ford Explorer even gegoogled... alvast oefenen voor de Evogue??

• 13 Juli 2011 - 13:43

Reactie Vlissingen:

Wij zijn ook weer terug uit Sicilië.
    Jullie komende reis ziet er goed uit.
    Wel een gepuzzel zeg met die volle bak.
    Gr. E & E