nachtje Brussel - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu nachtje Brussel - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

nachtje Brussel

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

11 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

woendag was het dan zo ver.
Eindelijk VAKANTIE.
Na alle stress van de (o)pa-tjes, de laatste werkzaamheden bij ECS en het Ledeltheater is het tijd om te genieten.Dus wij woensdag na het eten naar van der valk airport hotel op Brussel-Zaventem. Kelly, Martijn en Vicky, die weer zoooooo graag met papa en mame mee op vakantie willen (waarom ?) verzamelen in Breda en gaan direct naar het hotel.
Het hotel ligt direct aan de grote toegangsweg en hebben we het morgenochtend gemakkelijk.
we parkeren de auto in de garage, waar hij blijft staan tijdens onze vakantie, slapen er en worden de volgende ochtend met hotelbusje naar het vliegveld gebracht. EN na 2-3 weken staat de auto gewassen en al weer op ons te wachten.

Na het inchecken lekker in de lounge nog koffie en ijsdessert genomen, waarna het tijd was om te gaan slapen.
Donderdagochtend om 0600uur opgestaan en uitgebreid ontbijt gehad, waarna het tijd was om ons door de chauffeur op het vliegveld af te laten zetten.

klaar voor de eerste vlucht naar Dublin,

tot later

• 12 Augustus 2011 - 15:53

Tante Ali:

wij wensen jullie een goede reis en geniet er maar goed van.
    groetjes john en tante ali

• 12 Augustus 2011 - 19:46

Raymond En Marieke:

Beste groep Koutstaal,

De vissen, hamster, planten hebben eten en drinken en een goed gesprek met ons gehad. Alles ziet er nog goed uit en dat proberen we natuurlijk zo te houden.
    Hier wordt het weer langzaam maar zeker herfst, vooral zondag en dan zouden we gaan bbq-en bij mijn broer in de tuin.
    Gaat misschien lukken met de paraplu op. We wensen jullie een mooie vakantie.
    Groetjes, de buurtjes.