Martijn 's shopping les ala koutstaaltjes - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Martijn 's shopping les ala koutstaaltjes - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Martijn 's shopping les ala koutstaaltjes

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

14 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

hehe

Zaterdag was het eindelijk zo ver.

'S-ochtends ontbijt gemaakt, de mannen naar de gym geweest. Ondertussen waren de vrouwen ook klaar en hebben we lekker aan/in het zwembad gelegen. temperatuur in en boven het water is perfect. mmmm wat een stress....

Als lunch hebben we de doggybags van de japanner opgegeten en ons klaargemaakt voor martijn's eerste les. De Koutstaaltes shopping expirience.

Dit weekend is er in Orlando tax free shopping op kleding ivm back to school Dit is een actie van de overheid. ondanks dat de tax hier maar 6,5% is, zijn er toch vele Amerikanen die speciaal hiervoor gaan shoppen, zoals zal blijken.

wij dus in onze kleine auto gestapt en op weg gegaan. Al snel stonden we in een mega file richting het grootste outlet shopping centrum hier in de buurt. Gevolg was dat we over een kleine 20km bijna 2 uur deden, gelukkig kennen we de buurt een beetje en zijn we op het laatst binnendoor gereden, wat zeker half uurtje scheelt.

De parking was niet te doen, wat een drukte.... echter toen we de mall inliepen merkte je er eigenlijk niet veel van, zo groot is het..

Dus op naar Polo Ralf Lauren, Esprit, Calvin klein en vele andere.
Om 1900 uur even een echte hamburger gegeten in de foodcourt, super lekker en toen weer verder.....

Uiteindelijk om 2200 uur met tassen vol bij Tommy Hilfiger gestopt. Onze voeten waren versleten en we hebben pas de helt van de Mall gehad (-:

Moe maar zeer voldaan richting ons appartement gereden.
Hier heeft Martijn onze Heineken thuis tap aangesloten en hebben de mannen de dag proostend afgesloten...

Yvon kreeg om 05.15 Nederlandse tijd, dus 23.15 hier bij ons bericht van Visa, dat haar creditcard ivm mogelijke fraude geblokkeerd was!!

Zeker te veel uitgegeven (-:

Gezien de plotselinge grote aankopen in de USA vroegt VISA zich af of het wel klopte.. Dus even Nederland gebeld op dit tijdstip en alles verklaard, dus kan Yvon weer verder..

Morgen rekeningen uitpluizen en dan eerste dag naar de parken, seaworld....

tot later...

• 15 Augustus 2011 - 11:49

Ton En Martha:

Het is toch wat als er bij de visa alarm bellen gaan rinkelen en overal lampen gaan knipperen bij de naam Koutstaal.
    Dit overkwam de fam Tokkie nog niet eens.
    Beter in het vervolg Martijn zijn achternaam gebruiken.
    Duurt zeker twee jaar voor dat ze er bij de visa achterkomen.