South Kingstown - Reisverslag uit South Kingston, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu South Kingstown - Reisverslag uit South Kingston, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

South Kingstown

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

24 Augustus 2012 | Verenigde Staten, South Kingston

Dindagochtend alweer iets later opgestaan. Naast het hotel zit een Dunkin Donuts, dus hier zijn we ons ontbijt gaan halen. Heerlijke donuts en croissants. Na skype sessie met Kelly, Opa Overeem zijn we met de auto richting de stranden gereden. Eerst stukje langs de kust, waar weer prachtige huisjes staan (-:

Uiteindelijk gekozen voor een beachclub en lekker op het strand gezeten. Brrrrr.... wat was het water koud, dat hadden we niet verwacht. blijkbaar komt hier een andere golfstroom langs en dit is zeker niet de warme golfstroom, die in Florida langs komt.
Er stond een aardige aanlandige wing met grote golven, dus veel boordsurfers aanwezig, die door veel baywatchers in de gaten gehouden werden en ook regelmatig in actie kwamen.

Na de lunch zijn we weer vertrokken en hebben de rest van de middag aan het zwembad van het hotel gelegen.

Tegen de avond richting Wakefield gereden waar we op een dakterras heerlijk gegeten hebben, leuk restaurant met op het dak van een winkel een openlucht restaurant. De temperatuur was heel aangenaam, ver boven de 25 graden.

Tegenover het restaurant hadden we al een goed ijsrestaurant gezien, dus toetje zijn we daar gaan halen. mmmm lekker

Langzaam weer terug naar ons hotel voor weer een nachtje slapen.

Woensdagochtend weer ontbijt gehaald bij de buren gehaald en met Kelly laatste stand van zaken doorgesproken op skype.
Ook weer met opa Overeem en met Opa en Oma Koutstaal op skype bijgekletst. De rest van de dag heerlijk aan het zwembad gelegen.

Lunch even gehaald bij Subway.

'S-avonds weer naar Applebees gereden, waar ze op woensdag onbeperkt spareribs op het menu hadden staan, dus heerlijk gegeten en ons buikje zat weer vol.

Na het eten zijn we naar de cinema gelopen en hebben de film : Expandables 2. met allemaal oude vecht/actie personen Silvester Stalone, Bruce Willes, Arnauld Schwartzenager, Chuck Norris. Dus veel actie en regelmatig knipoog naar oude films, inclusief I WILL BE BACK..

In het hotel hebben we nog even met de andere Koutstaaltjes in Florida geskyped. Ook daar gaat alles goed en weten ze ook wat een buitje in Florida betekend (-:

Vanochtend was het weer tijd om alles in te pakken en op weg te gaan naar ons volgende hotel in Boston.

Maar eerst via onze eerste shoppingstop in Wrentham, Primium outlets. om 1030uur waren we er reeds, dus was klein stkje rijden. Yvon en Vicky hebben al het een en ander ingeslagen. Arthur had een kijkdag (-:

Moe maar voldaan zijn we om 1900uur naar een typisch oud Americaans plattelands restaurant gereden. De Cracker Barrel. John je hebt helemaal gelijk, ook hier was het duidelijk. Je moet als serveerster heel lelijk zijn om aangenomen te worden (-:
maar eten was goed en rekening weer belachelijk laag, dus ik betaalde weer met een smile.

Het was inmidels donker geworden en was de uitdaging voor de Von Von om in het donker de weg te vinden naar Boston, onze volgende stop voor de komende dagen. Ze heeft het weer voor elkaar gekregen en zijn we zojuist ingecheckt in de Doubletree by Hilton aan de buitenrand van Boston.

Morgen gaan we Boston verkennen ...

dus tot de volgende blog....

Arthur, Yvon en Vicky

• 24 Augustus 2012 - 09:11

Theresia:

Hoi allemaal,
    jullie hebben al flink in geslagen kwa kleding met hoeveel koffers komen jullie terug.
    die foto waar Arthur op sta met een biertje moest dat bord erbij????????dan wek je de indruk dat hij gezond bezig is/was???????
    leuke auto hebben jullie daar.
    veel plezier in Boston.
    groetjes

• 24 Augustus 2012 - 18:11

Ineke&Bart:

Ik denk dat het een soort Amerikaanse policy is dat je lelijk moet zijn voor bepaalde jobs: ga eens eten bij een Waffle House, qua uitzicht en gewicht kunnen die allemaal tellen. Maakt niet uit welke Waffle house je kiest overal zelfde 'beeld'.
    Of vlieg eens Delta Airlines!

Benieuwd hoe Boston is want staat ook nog op onze lijst.

Veel Plezier

Ine en bart