op dominica - Reisverslag uit Roseau, Dominica van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu op dominica - Reisverslag uit Roseau, Dominica van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

op dominica

Door: dekoutstaaltjesopstap

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

22 Januari 2011 | Dominica, Roseau

Hallo allemaal,

We zijn nu even op Grenada als we dit verhaal posten. We hebben geprobeerd aan boord het signaal te pikken maar helaas, dus even geen skype en msn met het thuisfront!
Ook nog bedankt voor alle felicitaties die we hebben ontvangen!

Gisterenochtend zijn we om effe over 9-en in onze bus gestapt om onze tour over Dominica te doen. We zijn richting de watervallen gegaan. Trafalgarfalls, de mamma en de pappa, 2 watervallen dus.
Het was voor de Amerikanen een hele klim omhoog en in het regenwoud regende het natuurlijk, hoosde is meer de juiste benaming. Dus wij bij een van de plaatselijke stalletjes een poncho gekocht en liepen we ook gelijk achter onze groep aan. Gelukkig maar want toen onze groep samen met nog 50 andere op het platform stond, stortte het zaakje in... een heel dun vrouwtje viel met 2 benen tegelijk door het hout heen, toch aan haar heupen. Pijnlijk en gelijk mochten we er natuurlijk niet meer met zoveel tegelijk op. Arthur is er nog even op gegaan om foto's te maken. Dus gelukkig hebben we de foto's nog. Het verkeer op Dominica is ook een hele belevenis. Links als in Engeland en hele smalle, slecht bestraatte wegen, bergje op en af.
Diverse uitzichtspunten gezien en nog stukje tuin met specifieke planten voor Dominica. Hierna door onze chauffeur en reisleider weer afgezet bij de boot. Daarna gerelaxed aan boord en 's avonds in het restaurant was het Duitse avond.
Dus bratwurst en snitsel en zuurkool en Duits biertje voor Arthur.
's Avonds nog comedianshow bijgewoond, was echt goe!

Gisteren om 17.00 uur Lokale tijd was het dan zover. Yvonnetje jarig en samen 25-jaar getrouwd. Vandaag bij het ontbijtje op balkon een lieve roos met kaartje van Arthur en zojuist bij terugkomst hingen er allemaal ballonnen bij onze kamerdeur! En vanavond wordt er voor ons gezongen!

• 22 Januari 2011 - 19:40

Raymond En Marieke:

Hoi Yvon en Arthur,

Allereerst gefeliciteerd Yvon met je verjaardag en natuurlijk allebei met het 25 jarig huwelijk!!!!!! Wat een tijd hè.
    We lazen dat jullie aardig wat regen hebben gehad, nou hier hebben we drie soorten grijs, lichtgrijs, middengrijs en donkergrijs, wordt niet veel beter de komende dagen. Geniet lekker samen van al het goede. Planten en vissen leven nog.
    Groeten,
    Raymond en Marieke.

• 23 Januari 2011 - 12:55

Vic:

Een duitse avond met een boot vol amerikanen, dat lijkt me echt verschikkelijk! :P