op Grenada - Reisverslag uit Roseau, Dominica van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu op Grenada - Reisverslag uit Roseau, Dominica van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

op Grenada

Door: dekoutstaaltjesopstap

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

22 Januari 2011 | Dominica, Roseau

De accu is bijna leeg en we moeten zo aan boord. Vanmorgen om 07.00 uur is het schip afgemeerd in Grenada in the carribian.
Er hingen wederom donkere wolken boven het eiland. Ook hier is een regenwoud, dus de poncho's mee.
Geen tour maar we zijn lekker op eigen gelegenheid gegaan. Om de 5 meter wordt je echter aangesproken of je tour of taxi wilt. Zijn ze niet gewend dat mensen zelf op pad willen. We zijn naar boven gelopen, 2 half afgebroken kerken bekeken, waarschijnlijk door hurricanes verwoest, nu zoeken ze nog gekken met geld om ze weer te herbouwen.
Ook nog naar oud fort gelopen, wat ooit soort gevangenis was en nu stond er ook dat het trainingsschool voor agenten was. Oud zooitje.
Mooie mall (winkelcentrum) gemaakt speciaal voor the rich and famous shoppers vanaf de cruisescheppen.
Leuke visjes gezien en that was it!

Nu terug aan boord en morgen wordt het Bonaire, dus later meer......

• 22 Januari 2011 - 19:25

Opa.o:

heb je bericht ge lezenen haast door vloer ge zaktverder een pretigeverjaardag en vijfen twitigetrouwdag neemt maar een rumcola van mijik heb nog geen fotos van die roeiboot gezien of passen die nietopje leptop nou tot ziens maar weer en behouden vaart

• 23 Januari 2011 - 12:57

Vicky:

Ik ben het met helemaal met opa eens, waar blijven die foto's van die roeiboot van jullie:P

Wel veel foto's maken op bonaire en aruba eej! Dan sta je tenminste niet in de regen:P

Ik heb trouwens nog schokkend nieuws..! De verdwenen videorecorder bij opa en oma k is weer gevonden! Hij zat onder in een doos met messagespullen!