het laatste eiland van de cruise - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu het laatste eiland van de cruise - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

het laatste eiland van de cruise

Door: dekoutstaaltjesopstap

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

27 Januari 2011 | Aruba, Oranjestad

Op de 24ste hebben we dagje Aruba gedaan. We waren in de veronderstelling dat we al een stukje hadden geplaatst maar we zien nu dat dit niet is gebeurd. Was wel de enige goeie internetverbinding die we hadden en we hebben wel gezellig met de meiden zitten chatten.

We zijn om 08.00 uur van boord gegaan, down memorylane, want plus/minus 5 jaar terug zijn we al een 14 dagen Oranjestad geweest, met Vicky.

We hebben eerst stukje door de stad gelopen maar daar was iedereen net aan het ontwaken. Dus zijn we stukje richting Palm Beach gaan lopen. Hier vindt je namelijk de Blokker, Da en SuperFood (de Jumbo). Na een flinke wandeling hebben we taxibusje genomen naar ons oude Hotel The Mills en daar even rond gekeken. Geen Leguaan meer te vinden Vic! Die sliepen misschien nog wel...
Daarna lekker met de voetjes in de zee en aan het eind van de boulevard naar ons favoriete ijstentje gegaan en na een kopje koffie met een ijsje in de hand weer stuk gaan lopen. Vervolgens de bus naar SuperFoods en daar op een bankje lekker broodje kroket en een Hollands Frikandelbroodje gegeten. Ja, echt Hollands want ook de bakker is een Nederlander! Alles is daar van de Jumbo, raar hoor al die Nederlandse producten.
Hierna stevig in de hitte doorgewandeld naar het centrum waar nu wel alle winkels open waren, souveniers gejaagd en toen weer om 16.00 uur terug aan boord.

In onze haven lagen ondertussen 4 drijvende flats, ja,ja, die van ons was nog steeds de grootste....

• 27 Januari 2011 - 14:39

Dochter Lief:

Hadden ze de leguanen gejat! Schandalig! Maarja kan natuurlijk ook zo zijn dat ze jullie aan zagen komen en toen dachten: WEGWEZEN!