Vaste grond onder de voeten! - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Vaste grond onder de voeten! - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Vaste grond onder de voeten!

Door: dekoutstaaltjesopstap

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

27 Januari 2011 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Hallo luitjes,

Hier dan ons laatste reisverslag tot aan onze thuiskomst zondag 30 januari a.s.

We hebben onze laatste 2 dagen aan boord op zee doorgebracht, met prachtig weer. Nu ook echt zon op ons balkon omdat we de andere kant op aan het varen waren. Maar daar hou je het maar kort uit in de zon omdat je er geen wind hebt. Daar Arthur alweer een soort van zontomaatje was geworden hebben we lekker bij het zwembad af en toe in de schaduw gelegen.
We hebben ons weer lekker volgestopt met allerlei lekkers, of in de officiele diningrooms of gewoon lekker langs het buffet.
Onze pogingen tot fitness konden niet op tegen het aantal calorieen wat we naar binnen hebben gewerkt.
Dus in Nederland maar konijnenvoer gaan eten denk ik!
We hebben in het Theater nog gekeken naar de Beatle Maniacs hele goede show. Ze verkleedde zich telkens weer als een oudere beatle, leuk gedaan.
Gisteren voor het eerst een avondje gekaart met koffie en een gebakje om het af te leren.
Vanmorgen ging om 6.00 uur het wekkertje en hebben voor de laatste keer gegeten aan boord van the Emerald Princess. We moesten verzamelen in een van de diningrooms omdat we zelf met onze baggage van boord zouden wandelen. Het ging snel en efficient. Zonder problemen door de douane en om 7.15 uur zatten we in de taxi richting Hyatt Hotel.
We zitten nu in de lounge koffie te drinken en dit verhaaltje te schrijven. We gaan zo de omgeving verkennen. We hebben vanaf nu weer gewoon internet en zullen onze post dus met regelmaat lezen.

Zaterdag begint onze terugreis en we zullen zondagochtend rond 08.00 uur landen in Brussel.
Dus tot later....

• 27 Januari 2011 - 13:48

Kelly:

Joehoeee!
    Vandaag hier ook eindelijke en klein beetje een zonnetje... na een hoop donkere dagen. Alleen wel een beetje jammer dat ze van het weekend zelfs schaatsweer aangeven... dus ik zou je oorwarmers maar in de handbagage stoppen!
    Vick en ik net een cadeautje geshopt nog voor je verjaardag.... zeggen lekker niet wat het is nananananana!
    Nu weer snel verder leren voor het tentamen van morgen, tot dinsdag ergens! tjuuusch

• 27 Januari 2011 - 14:43

Vicky:

Ik heb nog hamstervoer in de aanbieding, misschien val je daar ook van af:P
    Maar jullie gaan maar op dieet vanaf donderdag hoor! Ik wil wel nog wat lekkers eten!(En moet ook nog een en ander maken..)
    Ik vanmorgen laatste tentamen gehaald.. Gingen allemaal niet slecht, maar ook niet goed... So we will see ;)

• 27 Januari 2011 - 16:25

Bart En Ineke:

We hebben de reis gevolgd. We gaan toch ook een keer een cruise moeten ondernemen.
    En voor we het vergeten: proficiat zowel voor de verjaardag van Yvonne als de huwelijksjaren! Wij zijn nog lang niet aan dat aantal...

Geniet van de laatste dagen vooral jullie overschakelen op hamstervoer

Groeten

• 27 Januari 2011 - 19:22

Ingrid:

Hoi Luitjes,

Met veel plezier jullie reisverslag gelezen... Lekker genoten,hè!
    Als jullie er weer zijn gaan we snel bellen! Goede reis nog en tot gauw!

Liefs en kusjes van the whole family!

• 27 Januari 2011 - 20:24

Raymond En Marieke:

Hoi buurtjes,

Jullie reis zit er weer bijna op. Lekker uitrusten in het hotel van al dat eilandhoppen. Zorg voor warme kleding als jullie terugkomen. Het gaat hier weer vriezen, wel zon, maar oostenwind, dus kouddddddd.
    Tot zondag.

• 28 Januari 2011 - 18:22

Jeannet:

We hebben alles gevold en weet zeker dat jullie hebben genoten van deze wel verdiende vakantie. Doe je winterjas maar aan want jullie zullen het wel heel koud krijgen.

• 28 Januari 2011 - 18:22

Jeannet: