Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Seaworld

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

15 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Zondag ochtend lekker uitgeslapen.

Vandaag gaan we laat ontbijten bij IHOP ( internations House Of Pancakes). lekker amerikaans, keuze uit diverse pancakes, 4 dubbel op elkaar met saus, vruchten en slagroom. Dus voldoende calorieen verzameld om vandaag de rest van het programma te doen.

Gisteren via internet kaartjes voor Seaworld besteld en dus moesten we op zoek naar het ticketkantoor. Gelukkig reden we direct goed en hadden we onze tickets (en 63 dollar bespaart). Op deze reis natuurlijk welkom (-: oeps te laat..

Seaworld was vandaag geopend tot 23.00uur, dus we hadden lange dag voor de boeg. Na het parkeren op het gigantische terrein hebben we nog even een aantal super grote Amerikaanse bakken bekeken, bij ons zou dit noooit kunnen. Rijbaan te smal, parkeren oonmogelijk etc.

Eenmaal binnen de Manta achtbaan gedaan, Orka show bekeken, zeeleeuwenshow en rondgelopen. Om 1700 uur hadden we een tafel in het Sharps restaurant (haaien) geboekt. Dit restaurant is omgeven met aquariums vol met haaien, gelukkig achter 15cm dik veiligheids glas. (->

Na het dinee gingen we naar de andere super achtbaan (Kraken), maar toen we aan de beurt waren kwam er klein buitje naar beneden, dus achtbaan tot nader order gesloten... grrmmm... in de lucht rommelde het en dan is het veiligheids risico te groot, dus jammer maar helaas, geen kraken vandaag.

'S-avonds was er speciale orka show, in rock uitvoering, waw wat een gave show, in het donker, vol met lichteffecten en oude rocker op het podium. de orka's gaven op muziek een gigantische show, heel indrukwekkend en zeker eentje om niet te vergeten.

Ondanks dat bij sommigen het licht uit ging, wilde de kindertjes ook nog wachten op het vuurwerk. Het was de afsluiting van het seizoen en dus laatste avond. Dus nog maar eens naar de achtbaan gegaan, voordat er een mooie vuurwerkshow op muziek afgeschoten werd.

Heeeel moe en voldaan reden we terug naar ons complex.

Weer een fijne dag gehad,

Tot later.....

ps.
we hebben een paar foto's op het fotoboek gezet.
klik op de foto en je krijgt grotere foto's op je scherm, en dan gewoon bladeren.

Veel plezier...

en
Vicky

• 15 Augustus 2011 - 20:32

Raymond En Marieke:

Ik ben net terug van de "nachtmarkt", toch nog leuk verkocht bij de Wereldwinkel. Het weer is hier nu prima, dus nog laat lekker buiten.
    Bij de pancakes loopt mij het water uit de mond. Maar goed dat er ook een "gym" is. Fijn dat het goed gaat met opa en verder veel plezier met elkaar.
    Groet, de buurtjes.

• 15 Augustus 2011 - 21:55

Arthur En Yvon Koutstaal:

hallo luitjes

let op
    ik heb foto's ook op andere verhaaltjes gezet, dus check deze nog eventjes.

groetjes vanuit Florida.....

• 16 Augustus 2011 - 09:09

Jeannet:

Wat een vervelend leventje lijden jullie nu zeg. Dat is dik genieten daar. Lekker veel lopen en mooie dingen bekijken en kopen.
    Groetjes, Jeannet

• 16 Augustus 2011 - 16:50

Tante Ali:

wat zullen jullie aan komen met al dat lekker eten,wand dat zie er goed uit
    en arthur kan er ook een gewonen foto van je gemaakt worden ze zeggen wel hoe oude hoe gekker maar het ga bij jou al aardig die kant op , maar het zijn mooie fotos geniet maar verde groetjes john en tante ali