op Zaventem en vertrek naar Montreal - Canada - Reisverslag uit Montréal, Canada van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu op Zaventem en vertrek naar Montreal - Canada - Reisverslag uit Montréal, Canada van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

op Zaventem en vertrek naar Montreal - Canada

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

16 Augustus 2012 | Canada, Montréal

Vanochtend om 0515 uur het wekkertje gezet, heerlijk geslapen in de grote kamer, die we na alle sloten ellende gekregen hadden.
Lekker douchen en op naar het ontbijt. Hierna uitgecheckt en hop met de shuttlebus naar het vliegveld. Op zoek naar de incheck balie van Air Canada. Wow... Daar stond me een rij en onze vlucht was pas over 3 uur. Wat bleek, de vlucht van gisteren was niet vertrokken, omdat de piloot ziek geworden was, dus er was met ons toestel een gezonde piloot ingevlogen, die het toestel van gisteren zou vliegen, vertrek om 0915uur. Dus wij moesten wachten totdat alle passagiers van gisteren ingechecked waren. Maar Arthur wilde toch poging doen met de automatische incheckkiosk. En ja hoor na veel geduld lukte dat. Helaas konden we de koffers nog niet afgeven, dus uurtje gewacht en toen konden we de rij voorbij omdat we al ingechecked waren. dus toch niet zo gek gedaan van Arthur. (al zegt hij zelf :p)

Het vliegtuig was een boeing 767-300 en toestel was helemaal vol, lekker 2/3/2 rijen, dus wij met z'n 3en naast elkaar in de middenrij. Beenruimte was inderdaad beter dan bij klm en dat is toch wel lekker voor de mensen met lange benen.

We vertrokken op tijd en zijn zojuist geland in MONTREAL-CANADA. Jaja dat was ook de bedoeling hoor:P. Net door US customs, de gebruikelijke vingerscan en foto gemaakt en zitten we nu in de transit hal te wachten op ons toestel dat ons over uurtje naar New York zal vliegen. Kortom tijd voor rondje Burger King!

groetjes

• 16 Augustus 2012 - 20:01

Raymond En Marieke:

Beste buurtjes,
    Als 1e de post is gisterenmiddag opgehaald, maar dat hebben jullie misschien al op je gewone mail gelezen.
    Nou, de avonturen zijn niet van de lucht. Als het hier nou maar bij blijft. Mooi dat jullie toch nog op tijd wegkonden. Nog even vliegen naar New York en dan maar genieten.
    Hier warm weer, gelijk het dakterras maar schoongemaakt. Fijn voor Sjonnie als die de relingen komt invetten.
    Groet van de buurtjes.