Bye New York, Hello/bye Connecticut and Hello R.I - Reisverslag uit South Kingston, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Bye New York, Hello/bye Connecticut and Hello R.I - Reisverslag uit South Kingston, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Bye New York, Hello/bye Connecticut and Hello R.I

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

21 Augustus 2012 | Verenigde Staten, South Kingston

Hallo Hallo!

Hier nog even snel een verslagje tussendoor over onze dag gisteren;)

We waren zoals gewoonlijk weer vroeg wakker dus om even na 7en liepen we alweer buiten op zoek naar ontbijt. In een leuke nieuwe deli aan de yoghurt, fruit en apple turnover (bij ons beter bekend als een appelflap:p) of een enorme muffin. Niet vervelend om mee te beginnen.
Vervolgens terug naar het hotel om de koffers te halen en een taxi ingesprongen richting JFK. Ik moet zeggen het was zowaar een hele goede chauffeur, niet opgefokt zoals de meeste daar...
Hij heeft ons afgezet bij de huurauto's en hier kregen we dit keer een mooie nieuwe Ford Edge mee met wel helemaal 2600 miles erop;).

Alles in de auto gegooid en toen vervolgens gaan rijden richting New Haven voor een wandeling over de universiteit van Yale. Tussendoor even gestopt bij een Mc Donald om te skypen met Kelly en te horen dat ze weer veilig is aangekomen bij dr volgende verblijfplaats.

Toen dus door naar Yale, even wat rondgelopen daar en vervolgens weer verder gereden op weg naar ons hotel in Rhode Island. Tussendoor nog gestopt voor een late lunch in een mooie grote diner met weer hele kleine porties...

Na aankomst in her hotel was het eindelijk tijd voor de bikini's en zwembroeken om uit de koffers te komen en zijn we het zwembad ingedoken!

's avonds lekker gaan eten bij een van onze favoriete ketens, Applebees! Gevolgd door een rondje langs een supermarkt om even in te slaan wat betreft zonnebrand, deo's en drinken ( ik weet het is een aparte combi:p ). Vervolgens de dag afgesloten met een aflevering van Hell's Kitchen.

Nu weer allemaal wakker en mam is weer aan dr favoriete hobby begonnen, .... De was!:p Alsof ze het bij de receptie hadden aangevoeld, we hebben een kamer tegenover de wasmachines:p

Dit was het weer even!

Doeg!

• 22 Augustus 2012 - 19:29

Arthur:

Raar maar de foto's komen weer raar op het beeld, op z'n zij weet niet wat ik fout doe, maar helaas. Probeer het later nog eens

• 22 Augustus 2012 - 19:29

Arthur:

• 22 Augustus 2012 - 19:49

Jeannet:

Hey vakantiegangers,

Zo te zien vermaken jullie je optimaal. Wat een flatteuse foto van Arthur :):) Ze hebben hem zeker gelijk laten gaan, dachten die scoort niet helemaal haha.

Hoop dat jullie nog veel gaan beleven en ons op de hoogte hou.

Groetjes,

Jeannet

• 22 Augustus 2012 - 21:13

Raymond En Marieke:

Beste buurtjes,

Wat doen jullie toch veel op een dag, we beleven het hier allemaal mee achter de PC bij een graadje of 30, nu is de temperatuur gelukkig wat gezakt hier boven. want hetwas echt niet om uit te houden.
    De plantjes hebben al 2 x extra water van ons gekregen en ook de vissen.
    De buren aan de overkant hebben een jong hondje, vanmorgen om kwart voor 7 werd ik wakker geblaft door dat beestje. Heeft het grootste deel van de dag in zijn omheinde territorium staan blaffen. Als dit zo blijft bel ik de hondenpolitie.
    Wat een avontuur met Kelly. we hopen dat het toch allemaal weer goed komt. Ze heeft in ieder geval nu een veilige en mooie plek om te verblijven en haar eerste safari loog er ook niet om.
    Groeten van de thuisblijvers.

• 26 Augustus 2012 - 17:31

Cor En Inn:

Hoi Koutstaaltjes

Zitten jullie weer aan de overkant het valt wel op dat jullie enkel aan eten denken. Noteer je alvasrt dat we een november in Spijkenisse zitten voor de tradiotianele etentje met je oude vrienden. Waar gaat jullie vakantie hierna naar toe?
    Groetjes