Joehoe, it was shopping day again - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Joehoe, it was shopping day again - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Joehoe, it was shopping day again

Door: dekoutstaaltjesopstap

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

15 Januari 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Het was koud vanmorgen, rond het vriespunt, maar wel met een zonnetje. Na om 6.30 uur te zijn opgestaan,gedouched en de koffers te hebben uitgepakt zijn we het hotel en de ruime tuin er omheen gaan verkennen. Er was een ontbijtmogelijkheid bij het clubhuis maar we hebben gekozen voor een van Amerika's bekende ketens nl. Denny's!
Nog iets te koud om al cabrio te rijden zijn we naar het naastgelegen outlet center gegaan. Eerst op zijn Hollands, kijken, kijken en nog niet kopen natuurlijk! De buit: 1 blauw cocktailjurkje en een paar toffels voor Yvon. Arthur wilde lekker cabrio rijden en het was ondertussen 21 graden geworden, dus hop de kap eraf en gaan... Je raad het wel, we eindigden bij wederom een outlet center aan de andere zijde van Orlando. Hier bij Reebok fitnessgympen en sportsoutfit gekocht voor ons beide zodat we morgenochtend vroeg de gym in kunnen.
We hebben ons avondeten genuttigd bij Ponderosa; je kunt je daar tonnetje rond eten vanaf het buffet!
Hebben we ooit ook al eens met de meiden ontbeten met softijs en jelly als toetje. Morgen wordt het alleen maar warmer en we zullen zien wat we dan gaan doen, dus wordt vervolgd....

• 15 Januari 2011 - 06:15

Vicky:

En ook wel eens 's avonds hoor:P. Auto ziet er zo wel erg patserig uit hoor!

• 15 Januari 2011 - 09:50

Kelly:

Idd Vicky, die cabrio heeft wel een heel erg hoog midlife-crisis gehalte :p ..

We zijn natuurlijk ook erg benieuwd naar de foto van mama in gala outfit voor de cruuuuise ;-)

Veel plezier met shoppen!

• 15 Januari 2011 - 11:08

Egbert:

Een witte ?

• 15 Januari 2011 - 19:57

Jeannet:

Wat een auto hebben jullie nu weer, opvolger van de Peugeot? Hoop dat het weer nog beter wordt voor het open dak.

Veel plezier.

• 16 Januari 2011 - 08:57

Martijn:

Mijn nieuwe K2 Extreme ski's gaan ook best hard (zeker met mijn helm op) maar die zien er niet zo vet uit als de mustang!

• 16 Januari 2011 - 10:19

Pa En Ma:

Gelukkig is het hier weer droog en de temp. 10 graden.Maar op 22 gr.moeten wij nog even wachten.
    Na al die jaren is het dan toch gelukt Arthur om in een blitse auto te rijden.Mooier als een BMW.?? En de meiden fantaseer daar maar over.Je hebt uiteindelijk 3 fantastische meiden.Wij zijn ook wel net als Kelly benieuwd naar Yvon de outfit.maar niet alleen shoppen,daarvoor is die auto niet bestemd hoor toeren met dat ding.We lezen het wel weer.
    Groetjes en een kus