Zaterdag 16 januari en wat doen we weer?? - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Zaterdag 16 januari en wat doen we weer?? - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Zaterdag 16 januari en wat doen we weer??

Door: dekoutstaaltjesopstap

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

16 Januari 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo allemaal,

Het is ondertussen zondagochtend 10.00 uur als ik dit schrijf...

Gisteren zijn we richting de Florida Mall gegaan, waren natuurlijk weer vroeg wakker en dus om 09.10 uur al bij Starbuck voor ons rondje koffie met koekie. Ja, we hebben eerst uurtje in de fitnesszaal onze rondje gelopen en gefietst, dus dat koekie smag! Wat vinden jullie van mijn nieuwe gympen, Reeboks runtone, Arthur heeft zelfde soort, ander model. Deze schoenen geven soort onbalans waardoor je je been/bilspieren extra gebruikt tijdens het lopen en joggen. Is goed voor mijn knietje!
Dit winkelcentrum heeft een grote Macy's, de meiden weten dit nog wel en een Apple-store met heel veel bezoekers. De reden voor dit bezoek aan een gewoon winkelcentrum was dat Arthur gisteren op mijn bril is gaan zitten en deze zo verwrongen was dat we hem zelf niet meer goed in model konden krijgen,dus naar de LensCrafters, alwaar ze mijn bril zonder enige kosten weer helemaal in model hebben gekregen, pfffff...
's Middags zijn we nog even naar de outlet Mall geweest, richting Esprit, deze zit hier niet. Het avondeten zouden we gaan nuttigen bij onze favoriete Japanner Kobe, maar daar was het zo druk dat we wat anders zijn gaan zoeken. We stopte vlakbij ons hotel bij Benihana, zijn we al tientallen keren voorbij gereden zonder te weten dat dit ook een hele goeie Japanner is. (Meiden het is waar die mevrouw toen met de auto in het meer is gereden)! We hebben hier heerlijk genoten van lekker eten en ook weer de gebruikelijke Japanse show, door Joe, je raad het al die natuurlijk weer geen Japanner was...

Nu hebben we gefitnessed, gedoucht en zitten we even aan de koffie om straks aan onze laatste shopping ronde te gaan beginnen. Jawel, alles is hier op zondag ook gewoon open!
Misschien later op de dag nog naar WonderWorks, Tittanic Experiance of Ripley's Believe it or Not. Zijn musea's. Dus later meer....

Groetjes, van The Mile-vreters

• 16 Januari 2011 - 15:53

Opa Oooo:

ben net terug uit duitsland en allen brieven gelezenwaren daar allemaal verkoudenverder zit arthur zig wel uit te slovenmaar ja nu maar wachten op de bootdat zien we nog wel doeiiii opa

• 16 Januari 2011 - 16:21

Kelly:

Hoe kun je die duikbril nou niet zien hahaha! (Wel zo handig om die in een stuk mee te nemen op de boot...voor als jullie titanic moeten spelen ;))

• 16 Januari 2011 - 16:22

Dochtertje Lief:

Dat park waar lijkt wel weer heel echt op het hotel waar we de vorige keer zaten zeg!
    Lekker handige actie toch weer! Hoe kun je die duikbril nou niet zien!(zoals kelly net zei tegen me op msn:P)
    Hebben jullie nou alsnog die verschikkelijke gympen de kocht! Je weet dat je daar raar van gaat lopen eej:P
    Dit keer geen auto in het meer bij de japanner?:P Ook geen witte mustang cabrio?:P

• 17 Januari 2011 - 10:22

Jeannet:

Wat een stunt weer van Arthur, gelukkig hebben ze het kunnen herstellen.
    Wat een schitterden gympen hebben jullie gekocht. Zullen wel versleten zijn als jullie weer naar huis komen, kunnen ze gelijk daar blijven haha.

• 17 Januari 2011 - 14:00

Raymond En Marieke:

Hadden ze geen stoelen om op te gaan zitten i.p.v. een bril , wat een knots van een hotel zeg !!! Hebben jullie te weinig kleding meegenomen, al dat geshop-eten of moeten we eten-geshop noemen, maar goed jullie trimmen het er gelukkig weer af voor op de boot. Autootje past ook wel zo te zien. Met de vissen gaat het goed,beter als met Raymond, die loopt nog steeds te snotteren van hier tot gunder.

• 17 Januari 2011 - 14:00

Raymond En Marieke:

• 17 Januari 2011 - 14:34

Van Ledel:

Zo, zo die vakantiehangers!!!
    Wat een auto, zeg!!! en die schoenen!
    Lekker aan het shoppen, reizen, geniet en wat wil je nog meer???

We blijven jullie volgen tot dat jullie terug zijn. Geniet samen wan jullie super reis.

Justyna en de rest

• 17 Januari 2011 - 16:39

Pa En Ma:

Niet te veel bewegen hoor,want dit moet je thuis in oostburg dan ook volhouden.Als het goed is zit je nu luxe op de boot en kan er uitgerust worden na al dat geshopt.Wij zijn benieuwd hoor naar jullie verhalen en foto's.Groetjes en tot het volgend verslag