Dagje op zee en Saint Thomas - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Dagje op zee en Saint Thomas - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Dagje op zee en Saint Thomas

Door: dekoutstaaltjesopstap

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

20 Januari 2011 | Bahama's, Nassau

Om vanaf de Bahama's naar de Maagdeneilanden te komen moest er een nacht, dag en nog een nacht worden doorgevaren dus hadden we woensdag (gisteren dus) een dagje op zee!
We wilde uitslapen, nou ja proberen uit te slapen en hebben ons ontbijtje lekker op de kamer laten bezorgen en op het balkon genuttigd.
Wederom het schip verkend, foto's bekeken die er van ons gemaakt waren op the Princes Cays en van het formele dinee. Maar het was zoals gebruikelijk schrikken geblazen...
We hebben bij het zwembad naar een een film liggen kijken You again of zoiets, waarbij de moeder in het lichaam van de dochter terrecht komt en omgedraaid. We waren nog licht verbrand van de vorige dag dus hebben we niet al te lang gedaan. In bikini lekker friet met hamburger gegeten en middagdutje gedaan. Daarna weer lekker op het balkon gezeten.
Gisterenavond in het zelfbedienings restaurant gegeten, internationaal buffet, met wederom van alles en nog wat, natuurlijk ook toetjes.

Donderdag 20 januari
Vanochtend om 6.30 uur het wekkertje om na het ontbijt aan wal te kunnen gaan in St. Thomas een van de grotere Virgin Eilands. We hadden tour geboekt over het eiland, uitzichtspunt en een bezoek aan Blackbeards Castle en het Ambermuseum. Hierna zijn we op eigengelegenheid naar het stadscentrum gelopen. Wat je hier ziet..... een hoofdstraat met 300 shops waarvan 280 juwelier zijn, overal diamanten en edelstenen. Ze vermaken je ring waar je bij staat.
Na lang aandringen heeft Yvon dan eindelijk besloten om een heeeeeeeel klein ringetje te nemen. Niet zo opzichtig blingbling geval van 10.000-den dollars met een lieve gouden band met diamanten (weg creditcard reserve), maar ja je bent maar 1x 25-jaar getrouwd tenslotte, toch Arthur??!! Nu we dit typen liggen we nog in de haven maar ze zijn de trossen aan het losgooien en we varen zo weg richting Dominca alwaar we voor morgenvroeg wederom een excursie hebben geboekt. Hierover later meer....

Yvon haar telefoonkaart is overgezet naar haar nieuwe telefoon (Iphone4), die echter nog in de brievenbus in Oostburg ligt (verjaardagscadeautjes)
dit houdt in dat ze haast geen beltegoed meer heeft om sms-jes te sturen of te krijgen en dat per 27 januari er geen antwoord meer komt tot we weer thuis zijn. Dus als jullie ons zoeken, probeer het via Arthurs telefoontje in de hoop dat we niet op zee zitten, want ook dan heeft hij geen bereik. Tel.nr.: 0032497977001.

dat was het weer voor vandaag, groetjes...............

• 20 Januari 2011 - 20:56

Kelly:

Joehoeeee!!
    Dan willen we natuurlijk wel de foto's zien he overal van! (Vooral van die ring... toch maar wel gedaan pap:p?)
    Klinkt allemaal wederom erg vervelend, maar goed dat jullie nieuwe (hopelijk XXL?) kleren hebben gekocht om straks na al dat eten nog in te passen ;)
    Vicky en ik hebben allebei eenzame leer&samenvat opsluiting...Tijn sprak ik net die heeft de hele dag als een gek gewerkt.. Harry is in winterslaap... je ziet wel weer wie het beter voor elkaar hebben! Maarja... jullie zijn natuurlijk ook al op leeftijd! Have fun bij de volgende excursie! (rollator-racen? Domenicaanse bingo? De kunstgebitten-salsa?)
    Toedels!

• 21 Januari 2011 - 10:24

Jeannet:

Wat vervelend voor Yvon, dat ze zo'n ring moest uitzoeken. Wat krijgt Arthur nu voor cadeau ?? Wat een leuke verrassing krijgt Yvon thuis nog. Ze heeft lang genoeg met haar oude telefoon gedaan.
    Veel plezier de komende dagen en geniet ervan.

• 21 Januari 2011 - 13:11

Theresia:

volgens mij rollen jullie op het einde de boot af of hebben jullie je nieuwe schoenen aan??????
    het klinkt erg slecht allemaal.
    groetjes uit het koude nederland

• 21 Januari 2011 - 13:35

Vic:

Ja als je zo vroeg op blijft staan kom je nooit in het ritme ook:P
    Ga je de ring dan ook wel eens dragen mam?:P
    Jullie hebben wel een probleem... Je mist de finale van de Voice! Kel komt het vanavond bij mij en Oscar kijken, dus we laten de uitkomst wel weten;)
    Bye bye!

Pa En Ma:

Allereerst van Harte Gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk en dat jullie nog veeeele jaren samen gelukkig mogen zijn.Natuurlijk willen wij ook yvonne feliciteren met haar verjaardag.Wij hopen dat julie er een mooie onvergetelijke dag van maken.Zo te lezen lukt dat wel.Geniet er lekker van en tot horens.Veel liefs vanuit Spijkenisse

• 22 Januari 2011 - 10:55

Mirjam:

Van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk!!
    En Yvon natuurlijk ook met haar verjaardag!
    Een hele mooie dag gewenst, maar dat zal daar vast en zeker wel lukken :)