Princes cays - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu Princes cays - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

Princes cays

Door: dekoutstaaltjesopstap

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

20 Januari 2011 | Bahama's, Nassau

Om 08.00 uur de dag na aankomst, dus na een nachtje varen, konden we met tenders naar het prive eiland van Princess cruises worden overgezet.
Tussen 2 haakjes (het internet is aan boord via de satteliet en kost een godsvermogen, kwartiertje voor ruim 20 dollar) dus we doen ons best om ergens goedkoper op het internet te komen en lezen onze mail dus met mondjes maat).

De rit met de tender was een hele belevenis (beats Disney, like they say). Het hobbelde alle kanten op. Na 10 minuten rock en roll werden we afgezet op the Princess Cays. Arthur heeft met zijn snorkelset de vissen van dichtbij bekeken. Maar de wind kwam van de verkeerde kant, dus niet het gebruikelijke weer en ook de vissen waren aan de andere kant van het eiland. Ook de temperatuur van het water was koud voor dit eiland.
Verder was het er prachtig, alleen voor ons schip, met lekker barbeque lunch ter plaatse. Na de terugvaart met de hobbeldebobbeltender zijn we lekker bakkie koffie gaan drinken met natuurlijk weer allerlei lekkernijen. Deze avond moesten we opgetut 'Formal' aan tafel verschijnen, wat op een enkeling na ook iedereen had gedaan. Veel in smoking en de dames in het lang of cocktaildress. Eten was wederom voortreffelijk en we hadden weer een gezellig groepje aan tafel, 2 Engels, 3 Amerikanen en een Canadeese dame. Hierna zijn we naar het theater gegaan voor broadway jaren 30 stijl optreden. Nog steeds uit het ritme wat betreft bed en opstaan vielen tijdens maar zeker na de show onze luiken dicht en zijn we ons mandje weer ingekropen. Vermoeiend hoor zo'n cruise!!!