het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Arthur en Yvon Koutstaal - WaarBenJij.nu

het aftellen is begonnen

Door: de koutstaaltjes

Blijf op de hoogte en volg Arthur en Yvon

03 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

nog een week te gaan.

woensdagavond gaan we al richting brussel airport en overnachten we bij van der valk hotels. dan hebben we 's-ochtends geen stress om op tijd op het vliegveld te komen. het kan rond brussel namelijk een drama zijn. donderdagochtend kunnen we dan met de hotel shuttle naar het vliegveld. de auto's laten we achter. Deze worden bij onze terugkomst gewassen (-:. extra service van het hotel.

we hebben onze stoelen op alle vluchten al gereserveerd, zodat we zeker weten dat we goed zitten en bij elkaar. best wel heel gedoe daar we eigenlijk 2 groepen zijn. heen vliegen we samen, maar op de terugweg natuurlijk apart.

komende dagen lekker het weer in florida in de gaten houden. 30graden en flinke zonneschijn. we kijken ernaar uit !!

tot de volgende keer.......

• 03 Augustus 2011 - 19:02

Bart En Ineke:

Wel de bedjes staan al klaar, nog paar doosjes uitpakken en jullie kunnen rustig maffen in huize verbeke demeulemeester. Ga ook nog wat blazen kwestie dat tropical storm weg is bij jullie aankomst!
    Have fun

• 04 Augustus 2011 - 07:46

Ali En John:

wij hopen dat jullie een fijne vakantie krijgen, en dat alles goed verloop,en dat hebben jullie goed bekeken met die overnachting, en dat je met terug kom je auto ook nog eens schoon is dat is helemaal top,geniet er met ze alle maar van geoetjes

• 06 Augustus 2011 - 11:37

Egbert:

Het lijkt wel of jullie wat profielfoto betreft bij de zeeverkenners zitten.
    Nieuwe hobby?
    In ieder geval wensen Emie en ik jullie een onbezorgde vakantie toe.